خسروی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

شعارهای نمادین خودروسازان برای جلب مشتری/ کیفیت در محصولات خودروسازان وجود ندارد

نماینده سابق مجلس گفت: خودروسازان داخلی شعار می‌دهند که درصدد حفظ منافع مردم هستند و واقعیت عملکردی ندارد و عدم رضایت مشتریان مواجه هستند.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۴۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

علیرضا خسروی نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ضعف‌های صنعت خودروسازی در کشور اظهار داشت: امروز فضای مجازی اشباع از تبلیغات خودرو سازان است که تنها به کمیت خودرو توجه دارند و کیفیت را در بحث خودروی داخلی که مورد انتظار مردم است برآورده نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه خودروسازان داخلی شعار می‌دهند که درصدد حفظ منافع مردم هستند افزود: در واقع چنین مسئله ای صحت ندارد، خودرویی که در بازار موجود است فاقد کیفیت می باشد؛ خودروی پراید با تمام قطعات جانبی نباید با قیمتی ببشتر از 7 میلیون تومان به فروش برسد، این در حالی است که کارخانه خودروسازی به قیمت حداقلی 20میلیون تومان به مردم تحویل می‌دهند که با عدم رضایت مشتریان مواجه است.

خسروی در خاتمه خاطر نشان کرد: باید به مردم حق دهیم که انگیزه خرید خودروی داخلی کم شده است و این دلیلی باشد تا خودروسازان کیفیت خودرو را بالا ببرند.

ارسال نظرات