فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:

شجره ملعونه آل سعود از به خطر افتادن منافع صهیونیسم و استکبار می هراسد

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت:صهیونیسم و آمریکا با کمک شجره خبیثه ملعونه آل سعود با محدود کردن انجام برخی مناسک حج ازجمله مراسم برائت از مشرکین و هم‌چنین راه‌اندازی جنگ‌های داخلی میان مسلمانان در سطح کشورهای اسلامی به دنبال جلوگیری از این اتحاد هستند.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۳۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر به مناسبت سالگرد شهادت بیش از هفت هزار شهید سرزمین منا گفت:کشتار خیل عظیم حاجیان با لبان تشنه و مظلومانه در زیر آفتاب سوزانِ  سرزمین منا برگ دیگری از جنایات رژیم سفاک آل سعود را ورق زد.

وی افزود: این رژیم دست‌نشانده‌ی آمریکا و صهیونیسم برای چندمین بار با بی‌کفایتی خود حرم امن الهی را برای حجاج بیت‌الله الحرام ناامن کرده و همین بی‌تدبیری‌ها نشان داده که این حکومت لیاقت تصدی و اداره حرمین شرفین را ندارد و جهان اسلام نباید در برابر این موضوع سکوت کند.


سرهنگ بازگیر به بخشی از پیام امام خمینی(ره) در پی کشتار بی‌رحمانه حجاج ایرانی و سایر کشورهای مسلمان که فرمودند:«...خونی که از دل اقیانوس بزرگ ملت ما بر سرزمین حجاز جاری‌شده است، زمزم هدایتی برای تشنگان سیاست ناب اسلام گردیده است که ملت‌ها و نسل‌های آینده از آن سیراب و ستمکاران در آن غرق و هلاک می‌شوند... » اشاره کرد و گفت: بستن راه نفس حجاج بیت‌الله الحرام، فریاد استکبارستیزی نسل‌های آینده انقلاب و ملت‌های خواهان اسلام ناب محمدی (ص) را بلند و هلاکت ستمکاران و مستکبران را در بر خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به خباثت آل سعود در محروم کردن مردم انقلابی ایران اسلامی از شرکت در حج ابراهیمی امسال گفت: آل سعود به‌عنوان شیطانی کوچک  تحت امر شیطان بزرگ، آمریکاست. همان‌طوری که رهبری در بخشی از پیام خود به مناسبت آغاز مراسم حج امسال فرمودند: آنان که حج را به سفر زیارتی سیاحتی فرو کاسته و دشمنی و کینه خود با ملت مؤمن و انقلابی ایران در زیر عنوان سیاسی کردن حج پنهان ساخته‌اند شیطان‌هایی خرد و حقیرند که از به خطر افتادن مطامع شیطان بزرگ آمریکا به خود می‌لرزند.

وی بابیان این‌که حج بدون برائت از مشرکین معنایی ندارد گفت: یکی از فلسفه‌های حج نمایش اتحاد دنیای اسلام است که صهیونیسم و آمریکا با کمک شجره خبیثه ملعونه آل سعود با محدود کردن انجام برخی مناسک حج ازجمله مراسم برائت از مشرکین و هم‌چنین راه‌اندازی جنگ‌های داخلی میان مسلمانان در سطح کشورهای اسلامی به دنبال جلوگیری از این اتحاد هستند.

ارسال نظرات