مراسم روح بخش قرائت دعای عرفه درشهرتازه کندبرگزارشد

مراسم روح بخش قرائت دعای عرفه باحضورفرمانده حوزه قدس ناحیه پارس آباد واقشارمختلف مردم درمسجد جامع شهرتازه کند پارس آبادبرگزارشد.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۴۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، مراسم روح بخش قرائت دعای عرفه باحضورفرمانده حوزه قدس ناحیه پارس آباد واقشا رمختلف مردم درمسجد جامع این شهربرگزارشد.

حجت الاسلام احمدی روحانی مستقرتازه کند با اشاره به فضيلت روز عرفه افزود: خداوند در اين روز خجسته و پربرکت بسياري از بندگان خود را از آتش دوزخ رها مي‌کند و آنان را مورد عفو و بخشش قرار مي‌دهد و با بندگان مؤمنش بر فرشتگان مقرّب و معتبر خود فخر و مباهات مي‌ورزد.

وی ابراز داشت: عرفه روز از خود گذشتن و به خدا رسيدن است و در اين روز حضرت مسلم بن عقيل(ع) با شهادت و از خود گذشتگي بالاترين مدال فضيلت و کرامت را کسب کرد و به مقام رضوان الهي رسيد و جان خود را فداي اسلام راستين کرد و درس ولايت پذيري را به عاشقان امام حسين(ع) آموخت.

احمدی افزود: مردم مؤمن ومتدين در ضمن دعاي عرفه، سلامتي مقام معظم رهبري وحل مشکلات جوانان وشفاي عاجل بيماران را ازخداوند متعال خواستار شدند.

و درادامه مداحان به مديحه سرايي و قرائت دعاي پر فيض عرفه پرداختند.

گفتنی است مشابه این مراسم به همت پایگاه بسیج صدیقه طاهره حوزه کوثرناحیه پارس آبادوهیئت فاطمه زهرا(س) وباحضورخواهران درمحل فاطمیه مسجد جامع این شهربرگزارشد.

خبرنگار: محمد جنگی
 
ارسال نظرات