مطلب عجیب یک خبرگزاری در خصوص منطقه آزاد:

شهرهای شمال استان اردبیل جزو منطقه آزاد ارس هستند!

در گزارش خبرگزاری شبستان با موضوع رونق سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس شهرهای شمالی استان اردبیل جزو مناطق ازاد تجاری ارس محسوب شده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۵۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار،بدنبال انتشار گزارشی با موضوع رونق سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس در خبرگزاری شبستان و درج مطلبی با عنوان بخشهای تحت پوشش منطقه آزاد ارس، در عین ناباورانه و عجیب شهرهای شمالی استان اردبیل نیز جزو منطقه آزاد تجاری ارس محسوب شده اند.

این خبرگزاری در گزارشی اعلام کرده که منطقه آزاد ارس شامل ۷ بخش گسسته از هم و به مرکزیت شهر جلفا است: ۱. منطقه آزاد جلفا ۲. منطقه آزاد نوردوز ۳. منطقه آزاد خمارلو ۴.منطقه آزاد اصلاندوز ۵. منطقه آزاد پارس آباد ۶. منطقه آزاد بیله سوار ۷. منطقه آزاد آزادلو (گرمی)

این در حالیست که شهرهای شمالی استان اردبیل جزو منطقه آزاد تجاری اردبیل هستند که پس از تصویب کلیات آن در مجلس اجرایی می شود.

امیدواریم دست اندرکاران این خبرگزاری نسبت به تصحیح گزارش اقدام کنند.

به گزارش ارس تبار،به نقل از سایت سازمان منطقه آزاد ارس،منطقه آزاد ارس در شمالغرب ايران در نقطه صفر مرزی در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربايجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار يافته است.

بر اساس مصوبه هیات وزیران در تاریخ 1384/4/7 به شماره 20708/ت530820 محدوده منطقه آزاد ارس شامل 9700 هکتار از اراضی منطقه می شد که براساس مصوبه جدید این هیات در 1387/9/14 ، محدوده این منطقه به 51 هزار هکتار شامل بخشهايي از 2 شهرستان جلفا و خداآفرین افزایش یافت.



ارسال نظرات