خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

فرهنگ مقاومت و شهادت و خودباوری دینی و ملی گمشده امروز ما است

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: امروز به شدت نیازمند ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی هستیم و شاید گم شده دوران ما همین‌ها است.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۵۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس با تبریک عید سعید قربان بیان داشت: تکالیفی بر عهده ما است که وظیفه داریم یاد و خاطره همه شهدا را زنده نگه داریم.

وی با تأکید بر برگزاری برنامه‌های درست و سازنده و اثرگذار افزود: امسال یادواره یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان به صورت ویژه ای برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: همیشه باید در خاطر داشتیه باشیم که اصل هدف چه چیزی است و برگزاری هفته دفاع مقدس باید نشر آثار و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری باشد.

وی ادامه داد: اکثر شهدا در وصایای خود بر بحث اطاعت از ولایت تاکید داشته اند که آن زمان امام (ره) و امروز نیز مقام معظم رهبری هستند و باید بر ترویج ولایت مداری و ارزش‌های بسیار مهم دفاع مقدس توجه کنیم .

رضایی اظهار داشت: باید در برگزاری هفته دفاع مقدس ارزش‌های آن را مدنظر داشته باشیم و به دنبال تقویت این اهداف و دیدگاه‌ها باشیم.

وی عنوان کرد: به شدت امروز نیازمند ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی هستیم و شاید گم شده دوران ما همین‌ها است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بیان داشت: آنچه یک اصل مبنایی و وظیفه اخلاقی و دینی ما است باید بر اساس اخلاق اسلامی در وهله نخست خود عامل باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت به شایستگی نشر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار