در گفتگو با بسیج عنوان شد:

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خواهران سپاه کربلا برگزار شد

پس از راه یابی خواهران قرآنی از سطح شهرستان های تابعه سپاه کربلا به ستاد استانی 40 خواهر قرآنی در پازدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۷۴۴۱۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری  بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگویی کوتاه با خبرنگار بسیج از برگزاری این مسابقات در ستاد سپاه کربلا خبر داد.
 رضایی در خصوص اجرای مسابقات قرآنی گفت:  اگر تفکر و فهم قرآنی در انسان  نهادینه  شود جامعه به تعالی و رشد خواهد رسید.
 وی قران را چراغ هدایت و راهنما برای بشریت دانست که پاسداران و بسیجیان در بهر گیری از قرآن باید  جدیت  بالا و بهتری داشته باشند.
  معاون سپاه کربلا  وجود اخلاص، تقوی و تقویت روحیه ارزشی را با قرآن محقق دانست و افزود: با توجه به معرفی قریب به 40 خواهر قرآنی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآنی ویژه خواهران پاسدار  این مسابقه در 4 رشته قرائت (تحقیق)، حفظ، مفاهیم و ترتیل برگزار شد.
 سرهنگ رضایی یادآور شد: نفرات برگزیده قرآنی در رشته های ذکر شده ضمن تشویق و دریافت هدایای ارزنده، برای حضور در مرحله نهایی مسابقات قرآنی ویژه خواهران سطح کشور، به تهران معرفی می شوند. 
این مسئول با تشکر از همه دست اندکاران فرهنگ قرآنی سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد برگزیدگان استان بتوانند در مسابقات نهایی کشور حائز مقام برتر شوند.
وی همچنین از داوران استانی دوره پانزدهم مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم هم اظهار رضایت و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها