مدیرکل سابق تامین اجتماعی کردستان:

تامین اجتماعی کردستان به 30 هزار بازنشسته خدمات‌رسانی می‌کند

مدیرکل سابق تامین اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از 600 هزار نفر از جمعیت استان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند و به 30 هزار نفر بازنشسته در استان ماهیانه حقوق پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۶۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فریدون خدابنده‌لو در آئین تودیع خود و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان اظهار کرد: هر آغازی پایانی دارد و پست‌های مدیریتی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه در سال 89 پست مدیرکلی تامین اجتماعی استان کردستان را تحویل گرفتم، گفت: به واسطه اتحاد و انسجامی که در بدنه سازمان و در بین کارکنان وجود داشت توانستیم پرونده عملکردی قابل قبولی را در راستای خدمات‌رسانی به مردم و همچنین تحقق سیاست‌های سازمان طی این سال‌ها در استان داشته باشیم.

خدابنده‌لو تصریح کرد: برای اثبات خودم حاضر به نفی هیچکس نیستم، چراکه مدیران قبل از من نیز تلاش‌های بسیار زیادی در راستای خدمت به جامعه هدف این سازمان انجام داده‌اند.

وی گفت: شناخت کافی از توان و ظرفیت‌های زیرمجموعه موجب شد که بتوانیم مسیر تعیین شده را به درستی طی و خوشبختانه بر اساس اعلام مسوولان کشوری در برخی شاخص‌ها نیز در جایگاه برتر دست پیدا کنیم.

به گفته وی، هدف مشترک در پیشبرد اهداف مهم‌ترین دلیل موفقیت ما در استان در زمینه پوشش جامعه هدف و همچنین ایجاد بسترهای لازم برای ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به بیمه شدگان فراهم سازیم.

خدابنده‌لو خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 600 هزار نفر از جمعیت استان کردستان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند و به 30 هزار نفر بازنشسته در استان ماهیانه حقوق پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح تحول سازمانی در کردستان بدون هیچ تنشی اجرا شد، افزود: نیروهای توانمند براساس تخصص و توان در قالب این طرح چینش و چیدمان شدند.

وی شناسایی نقاط ضعف و ایجاد بستر برای پوشش آنها را از اولویت‌های مهم کاری خود در روند فعالیتش به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان در طول بیش از 6 سال در استان عنوان کرد و گفت: تجهیز کامل شعب و رفع مشکلات آنها با توجه به نگاه ویژه‌ای که در سطح کلان به استان بود انجام گرفت.

وی از بهره‌برداری از 3 ساختمان جدید تامین اجتماعی در سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: شعبه 2 سنندج با زیربنای 2 هزار متر، ساختمان سقز و همچنین ساختمان شعبه تامین اجتماعی بانه با زیربنای یک‌هزار و 800 متر امسال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: به واسطه اتحاد و همدلی کاری که در بین مجموعه سازمان وجود دارد در سال 93 و 94 موفق به کسب رتبه سه و چهار در ارزیابی عملکرد در بین ادارات کل سازمان در سطح کشور شدیم.

خدابنده‌لو با بیان اینکه در طول 7 سال گذشته شعبات تامین اجتماعی استان 2 مرتبه ارتقا پیدا کرد، افزود: این ارتقا بر اساس شاخص‌ها و آیتم‌های خاصی صورت گرفته است.

ارسال نظرات