نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

افزایش خودکشی در کشور به دلیل تغییر باورها و اعتقادات جوانان است

سعیدی گفت: دستگاه های اجرایی در کشور بستر تحولات فرهنگی و اجتماعی هستند و با گذشت زمان پدیده های جدیدی پیش می آید که این دستگاه های اجرایی از آن غافل هستند و نتیجه آن هم تغییر باورها و اعتقادات جوانان است.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۹۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به عوامل فرهنگی موثر در افزایش خودکشی در جامعه گفت: یکی از عوامل اصلی دخیل در افزایش پدیده خودکشی در کشور تحولات فرهنگی بوده که در حال وقوع است.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی در کشور بستر تحولات فرهنگی و اجتماعی هستند و با گذشت زمان پدیده های جدیدی پیش می آید که این دستگاه های اجرایی از آن غافل هستند و نتیجه آن هم تغییر باورها و اعتقادات جوانان است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بسیاری از جوانان به دلیل تغییراتی که در اعتقاداتشان به وجود آمده است روی احساس تصمیم گرفته و دست به کارهای پر خطر می زنند. متأسفانه ما برای این مشکلات برنامه ریزی نداریم لذا دستگاه های فرهنگی باید برنامه های خود سریعتر اعلام و اجرایی کنند تا این معضلات خودکشی و اعتیاد در جامعه ما نابود شود.

نماینده مردم تبریز در خاتمه عنوان کرد: دستگاه های متولی فرهنگ باید پاسخگوی افزایش آمار خودکشی در نوجوانان و جوانان کشور باشند؛ زیرا افزایش این آمار به دلیل عدم برنامه ریزی مسئولان برای حل مشکلات جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنهاست.

ارسال نظرات