امام جمعه ازنا:

بسیج یک ابزار مهم و مؤثر در دست نظام و انقلاب

امام جمعه ازنا گفت: بسیج یک ابزار مهم و مؤثر در دست نظام و انقلاب و مسئولین است و اگر از این ظرفیت بزرگ استفاده نکنیم ضرر می کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۰۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت لاسلام و المسلمین شاهچراغی مجمع بسیج شهرستان ازنا که در سالن9دی ناحیه مقاومت بسیج ازنا برگزار شد افزود: مسئله امامت یک مسئله مهم و اساسی است ،اگر می خواهیم ظرفیت امامت و ولایت را بشناسیم باید ان را کنار دشمنی هایی که علیه امامت و ولایت انجام می شود قرار دهیم.

وی گفت: امروز شاید مهمترین چیزی که دشمن بر روی آن کار می کند مسئله ولایت است زیرا باعث خنثی کردن توطئه های آنان شده است.

امام جمعه شهرستان ازنا در ادامه به موضوع بسیج و اهمیت آن اشاره کرد و افزود:باید هرچه بیشتر از این ظرفیت برای گره گشایی مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: بسیج یک ابزار مهم و مؤثر در دست نظام و انقلاب و مسئولین است و اگر از این ظرفیت بزرگ استفاده نکنیم ضرر می کنیم چراکه بسیج بدون هیچ توقعی در هر جایی که ورود پیدا کند خیلی می تواند اثر کند و روحیه ها را مضاعف کند .

شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه در نظام اسلامی ما هیچ پایگاه و جایگاهی مانند بسیج نیست گفت: امروزه از لحاظ کمی بسیج الحمدلله جایگاه رفیعی دارد اما برای بهبود کیفیت آن نیز باید ظرفیت ها و خلع ها را شناسایی کنیم و بتوانیم بسیج را امروز به عنوان یک نیروی کارآمد فکری در عرصه های مختلف ورود بدهیم.

وی گفت: بسیجیان هم قدر این اسم مبارک را بدانند زیرا این اسم مطهر بسیجی یک عنوان بسیار عظیم و ظرفیت بسیار مهم برای همه ماست .

ارسال نظرات