مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان طارم:

درک شهدا با عمل به وصیتنامه آنان

شهدا انسان قدر شهدا را دانسته و زنده بودن آنها را درک می کند.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۶۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان طارم در مراسم یادواره شهدا با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در جامعه امروزی گفت: مواردی در وصیتنامه شهدا وجود دارد که امروز جزء گرفتاریهای جامعه ماست از جمله این موارد افرادی هستند که گذشته خود را تکذیب می کنند یا جزء افرادی هستند که در زندگی مادی غرق شده اند یا به گذشته خود وفادار بوده مسئولیت پذیرند و از شدت غصه دق خواهند کرد.

حجت الإسلام محمد خوش اندام افزود: در وصیتنامه شهدا سه شاه کلید وجود دارد که از جمله آنها (تبعیت و پیروی از ولایت فقیه ، ادامه راه و نام سیدالشهدا(ع) و خط سرخ شهادت در عمل و قلم ، حفظ حجاب ، استقلال و هویت دینی) می باشد.

وی اظهار داشت: با عمل به وصیتنامه شهدا انسان قدر شهدا را دانسته و زنده بودن آنها را درک می کند بنابراین باید به وصیتنامه شهدا بنگریم اگر توانستیم خواسته های شهدا را برطرف سازیم خداوند متعال از ما راضی و خوشحال خواهد بود.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان طارم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اقشار مختلف جامعه خاطرنشان ساخت: ایشان تأکید فراوان به انقلابی گری دارد بنابراین باید در مقابل هجمه های دشمنان اسلام کوتاه نیامد تا آرمانهای انقلاب که استقلال و عزت مملکت است حفظ شود.

گفتنی است، مراسم یادواره شهدای پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) روستای هارون آباد شهرستان طارم با حضور خانواده محترم شهدا، ایثارگران، اهالی و شورای اسلامی، بسیجیان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مسجد باب الحوائج(ع) این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات