دشمن جرات زور گفتن به ملت ایران را ندارد

امام جمعه سوق گفت: باید به فکر باشیم که آمادگی نظامی و تسلیحاتی و روحی خودمان را روز به روز افزایش دهیم اگر دشمن در برجام مجبور شد بندهایی را بپذیرد به‌خاطر قدرت و اقتدار ایران بود به‌خاطر این بود که جرات زور گفتن و حمله کردن به کشور را ندارد
کد خبر: ۸۷۴۵۴۷۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.

امام جمعه سوق در ادامه به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می گردند.

وی به سبک شمردن نماز اشاره و تاکید کرد: سبک شمردن و بی اعتنایی به نماز یکی دیگر از عوامل فشار قبر است.

کیانی اصل در ادامه خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.

امام جمعه سوق به مناسبت ها هفته اشاره و ابتدا به روز سه شنبه روز عید غدیر اشاره و تصریح کرد: عید سعید غدیر عید اکمال دین و تداوم راه نبوت و از بزرگترین اعیاد مذهبی مسلمانان است اینکه غدیر این اندازه مهم است بخاطر این است که با اقامه ولایت یعنی با رسیدن حکومت به دست صاحب حق همه مسائل حل می شود و همه انحرافات از بین می رود و درس غدیر برپایی حکومت اسلامی و حکومت عدل بوده است.

وی در ادامه به آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس اشاره و یادآور شد: یادواره شهدا استان را در ماه آینده داریم که ان‌شاءلله همه ادارات و نهادها و خانواده شهدا و ایثارگران کمک کنند تا یادواره باشکوه برگزار شود چرا که امنیت، آزادی و آسایش مرهون خون شهدا است که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند دشمن وارد خاک ما شود و اجازه ندادند دشمن ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی ما را از بین می برد.

کیانی اصل بیان کرد: باید به فکر باشیم که آمادگی نظامی و تسلیحاتی و روحی خودمان را روز به روز افزایش دهیم اگر دشمن در برجام مجبور شد بندهایی را بپذیرد به‌خاطر قدرت و اقتدار ایران بود به‌خاطر این بود که جرات زور گفتن و حمله کردن به کشور را ندارد پس همه باید کمک کنیم که توان نظامی و امنیتی خودمان را بالا ببریم و تقویت کنیم.

ارسال نظرات