برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج اهداف انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج اهداف انقلاب و فرهنگ ناب شهادت و عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
یادواره شهدای محله کارکنان دولت گچساران با حضور امام جمعه گچساران، فرماندار، فرماندهان سپاه گچساران و باشت و مسؤولان، خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج اهداف انقلاب و فرهنگ ناب شهادت و عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: شهیدان صاحبان اصلی انقلاب و کشور بوده و امروز ما امانت‌دارانی هستیم که سنگین‌ترین مسؤولیت‌ها را بر گردن داریم.

انصاری گفت: ترویج فرهنگ شهادت رمز پایداری انقلاب بزرگ اسلامی در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان است

جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه شهداء سرمایه‌های تمام‌ ناشدنی انقلاب اسلامی هستند که همیشه در برابر طوفان و ناملایمات از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند،گفت: شهدا زنده‌اند و بر اعمال ما نظارت دارند که اگر چنین نبود امروز جوانان پس از سالها یاد آنها را گرامی نمی‌داشتند.

وی ادامه داد: شهدایی که امروز یاد آنها را گرامی می‌داریم روزی از ساحل اروند تا بلندی‌های شمال کشور حماسه خلق کردند و امروز فرزندان آنان در ساحل مدیترانه با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در حال مبارزه هستند.

انصاری افزود: بیداری اسلامی نشات گرفته از جمهوری اسلامی است و دشمن باید بداند و خیال نکند که اگر در کشورهای حوزه خلیج فارس حضور دارد می‌تواند کاری انجام دهد.

فرمانده سابق سپاه گچساران گفت: در دوران پرپیچ و خم ۳۸ ساله نظام جمهوری اسلامی فرزندان خمینی لحظه‌ای از دشمن غافل نخواهند شد.

انصاری خطاب به آنهایی که وضعیت ایران را با دو کشور شکست‌‌خورده ژاپن و آلمان که اجازه ندارند ارتش داشته باشند مقایسه می‌کنند گفت: خواص باید بدانند ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام است و نباید با کشورهایی همچون ژاپن و آلمان ما را مقایسه کنند.

انصاری اضافه کرد: بیداری منطقه با برکت ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا امروز تحقق یافته است و امت اسلامی همواره مدافع و وامدار ارزش‌های انقلابی و اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: اساس پیروزی‌های ملت ایران در برابر استکبار جهانی در یکپارچگی سه حقیقت اسلام، رهبری و مردم نهفته است و انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها دشمنان را عقب رانده است چنانچه زمانی دشمنان پشت کرخه و کارون بودند اما اکنون در دریای سرخ و مدیترانه هستند و این یک سنت الهی است که مسلمانان هرگاه جهاد کنند خداوند ایشان را یاری می‌کند.

وی ادامه داد: خواص باید بدانند ما باید همیشه دست برتر را در مقابل کشورهای استکباری داشته باشیم.

ارسال نظرات