خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

دانشگاه سیدجمال‌الدین فاقد بسیج دانشجویی است

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه بسیج دانشجویی در دانشگاه سیدجمال الدین وجود ندارد، گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه تاثیرگذار است و باید در این دانشگاه نیز بسیج تشکیل شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۰۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت در خصوص اهمیت این فریضه الهی بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر از برکات جمهوری اسلامی و رهبری امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود بدها به خوب‌های امت مسلط می شوند و همه در این آتش می‌سوزند.

رئیس ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد تصریح کرد: اگر تمام جامعه و اقشار به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند تمام جامعه و آسیب‌ها اصلاح می‌شود و برای این کار باید به موقع و در فراخور جامعه و افراد عمل کرد.

وی ادامه داد: اگر شرایط امر به معروف و نهی از منکر رعایت شود اثرگذار بوده و گرفتاری‌های جامعه برطرف می‌شود.

حسینی‌مجد با اشاره به معضلات موجود در سطح شهرستان ابراز داشت: وارد شدن دانشجویان به شهرستان که بعضاً فرهنگ شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد از لحاظ پوشش و غیره و عدم حمایت مالی مثلاً خوابگاه نداشتن دانشگاه‌ها و اینکه دانشجویان غیربومی برای تهیه منزل به خانه‌های شخصی روی می‌آورند یکیاز این معضلات است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در دانشگاه سیدجمال الدین وجود ندارد، عنوان کرد: بسیج دانشجویی در دانشگاه تاثیرگذار است و باید در این دانشگاه نیز بسیج تشکیل شود.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه باید بسیج اساتید و استادان تقویت شوند و در دانشگاه‌ها امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیج دانشجویی جاری و ساری شود، ابراز داشت: متاسفانه معاونت فرهنگی در دانشگاه‌ها روحانی ندارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات