امام جمعه ابرکوه:

دست سیاه دسیسه واقعه غدیر را تحریف کرد/ افراد روی گردان از انقلاب بدانند جوانان غیرتمندانه تر از دفاع مقدس ایستاده اند

امام جمعه ابرکوه گفت: کسانی که در برابر انقلاب تغییر موضع می دهند؛ باید بدانند که جوانان میراث داران غیور دوران دفاع مقدّس هستند و غیرتمندانه تر در میدان هستند.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۲۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت السلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه، ضمن تبریک میلاد امام هادی (ع) و عید بزرگ غدیر خم، گفت: پیام این عید باسعادت؛ تأکید بر ضرورت اصل وجود مبارک امام و حجّت خدا در هر عصر و برای هر نسل است. امامت و ولایت در بافت وجودی و اعتقادی جامعۀ اسلامی قرار دارد.

حجت السلام حسینی افزود: غدیر نماد حاکمیت ولایت و فرهنگ ولائی است، یعنی از منظر یک مسلمان و جامعة اسلامی امامت فقط جنبة اعتقادی ندارد بلکه امامت برای حکومت است.

وی اظهار کرد: در اسلام سیاست عین دیانت است، چون دیانت با امامت عجین شده و امامت هم یعنی زعامت در حکومت و به همان دلیلی که رسول خدا (ص) در مدینه اقدام به تأسیس حکومت کرد؛ به همان دلیل هم در روز عید غدیر امامت را متولی همان حکومت مدنی قرار داد و منصوب کرد.

حسینی گفت: متأسفانه دست سیاه دسیسه با تحریف غدیر موفق شد خشت دیوار سعادت جامعة اسلامی را کج گذارد و نسل های مختلف امت اسلامی را از درک حقایق دینی محروم نماید و این مشکل انشالله تنها توسط حجت بر حق حضرت مهدی آل محمد (عج) حل خواهد شد.

خطیب جمعه ابرکوه عنوان کرد: امروز ایران اسلامی که پرچمدار اسلام ناب و منادی عزت امت اسلامی است، باید مبیَن این حقیقت باشد که غدیر از علی (ع) است نه علی از غدیر.

وی همچنین با نزدیک شده به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی صدامیان علیه ایران تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور اتحاد و همدستی شیاطین بزرگ و کوچک علیه نظام نوپائی است که مولود انقلاب بود.

حسینی تاکید کرد: ماجرای این جنگ نابرابر را که با هدف براندازی حکومت جمهوری اسلامی صورت گرفت، باید سینه به سینه برای نسل های آینده بیان شود، که چگونه جوانان و نوجوانان غیور ایران با گوشت و خون و با چنگ و دندان از تمامیت ارضی و استقلال کشور و انقلاب خود دفاع کردند.

امام جمعه خاطر نشان کرد: باید بدانند آنها رفتند تا انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نیفتد و ولایت و نظام اسلامی پا برجا بماند. مسئولیت امروز جوانان در این سرزمین این است که انقلابی باشند و انقلابی بمانند و این مطالبه مقام معظم رهبری است.

وی ابراز کرد: خطرات در پیش روی کشور و نظام و انقلاب را ببینید و بدانند که جنگ دشمن در 31 شهریور سال 59 آغاز شد و همچنان در شکل های دیگر در ابعاد و سنگرهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ادامه دارد.

حسینی گفت: پیام بزرگداشت هفته دفاع مقدس این است که انقلاب مخصوص نسل های اوّل انقلاب و بزرگترها نیست؛ بلکه شما جوانان هستید که امروزه پرچمدار انقلاب و مبارزه با دشمنان خدا در عرصه های جهانی هستید.

وی تاکید کرد: کسانی که فکر می کنند که پایان عمرشان پایان عمر انقلاب است و تغییر موضع می دهند؛ باید بدانند که این جوانان میراث داران غیور دوران دفاع مقدّس هستند و اگر روزی لازم باشد، همچون نسل ماقبل خود بلکه غیرتمندانه تر در میدان هستند و از انقلاب خسته نمی شوند.

ارسال نظرات