واکنش طائب به ادعای نوبخت در گفت‌وگو با «بسیج»:

هاشمی رفسنجانی 10 سال درباره نفت و فولاد در نمازجمعه خطبه خواند!

طائب با تاکید بر اینکه امروز دولت ما عربستان را متهم به این می کند که سعی دارد تا بعد سیاسی حج و مناسک دینی را از بین ببرد، گفت: نباید رفتار ما در داخل به گونه ای باشد که همین انگ به خودمان نیز بچسبد.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۵۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر نوبخت مبنی بر اینکه نماز جمعه جای تصمیم گیری درباره fatf   نیست، گفت: افرادی مثل اقای نوبخت و آقای روحانی مقلد آقای هاشمی رفسنجانی هستند و اگر نگاهی به نماز جمعه های اقای هاشمی طی مدت ریاست جمهوری ایشان داشته باشیم درخواهیم یافت که ایشان بیش از 10 سال خطبه های نماز جمعه را درباره فولاد و نفت و ... می خواندند و اگر این روش غلط است ابتدا این نقد به امثال اقای هاشمی بازمی گردد.

وی با اشاره به اینکه مواضع ائمه جمعه ورود به بحث کارشناسی  fatfنبوده بلکه بر اثرات آن تاکید دارند که با سرنوشت کشور گره خورده است، گفت: همان طور که اقای نوبخت در خصوص همه چیز تخصص کافی ندارند اما با توجه به سمت سخنگوی دولت به تبع باید در خصوص آن اظهار نظر کنند ائمه جمعه نیز موظف هستند نسبت به مسائلی که دین و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار میدهد روشنگری کنند.

طائب با تاکید بر اینکه امروز دولت ما عربستان را متهم به این می کند که سعی دارد تا بعد سیاسی حج و مناسک دینی را از بین ببرد، گفت: نباید رفتار ما در داخل به گونه ای باشد که همین انگ به خودمان نیز بچسبد و نماز جمعه به جای سیاسی عبادی فقط عبادی شود.

ارسال نظرات