امام جمعه مشگین شهر در رزمایش الی بیت المقدس:

ادعای کناره گیری نیروهای نظامی خیانت به ملت ایران است

افرادی ادعا می‌کنند که برای توسعه کشور باید نیروهای نظامی را کنار گذاشت و اگر این ادعا از روی عمد باشد خیانتی بزرگ به ملت ایران است چرا که دشمن در کمین است.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۵۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در صبحگاه مشترک بسیج در پادگان قدس گفت: دفاع مقدس از لحاظ درس‌های ارزشمندی که به یادگار گذاشته یکی از مقدس‌ترین و گران‌بهاترین دستاورد نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس دنیایی از شرف و حماسه بود که فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را در چشم عبادت دیدند لذا دفاع مقدس مظهر ولایت‌مداری است.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس برگزاری رزمایش‌الی‌بیت المقدس نشان از ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری و نشان دفاع در مقابل تجاوز دشمن و حرکتی افتخارآمیزی است که توسط بسیجیان به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: هفته دفاع مقدس دستاورهای بزرگ و ارزشمندی به یادگار گذاشته است و اگر امروز مدعی رهوروان راه شهدا هستیم باید دستاورهای دفاع مقدس را در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار گیریم تا بتوانیم رهروی صادق برای شهداء باشیم.

وی ادامه داد: اولین و مهمترین دستاورد دفاع مقدس تقویت معنویت و ایمان بود که در حال حاضر بسیجیان حاضر در صحنه باید معنویت و ایمان و خود باوری را در خود تقویت کند و در تمام صحنه‌ها حضور یافته و پیروز میدان باشد چرا که دشمن در مقابل ایمان و باور جوانان این کشور همیشه تسلیم شده است و تسلیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: دستاورد دیگر دفاع مقدس خودباوری و اعتماد به نفس است چرا که فرماندهان دفاع مقدس جوانانی بودند که با رشادت‌های و شجاعت‌های خود نشان دادند، جوانان نیز می‌توانند فرماندهی لشگر را برعهده گیرند لذا امروز جوانان این مرز و بوم سرمایه‌ها و افتخارات این کشور هستند.

حجت الاسلام باوقار تولد تفکر بسیجی از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود که در طول هشت سال دفاع مقدس به معرض نمایش گذاشته شد و در حال جاضر نیز جاری است و امروز مسئولان دارای تفکر بسیجی هستند و با عمل به فرمان مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و استفاده و حمایت از تولیدات داخلی به این تفکر جامع عمل پوشانده اند.

وی ادامه داد: رشد فضایل اخلاقی، معنوی و علمی و تحول در صنایع دفاعی کشور از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: اگر دشمن بخواهد بر این کشور تعرض کند با دفاعی سخت ملت ایران و نیروهای مسلح مواجه خواهد شد اما متاسفانه افرادی ادعا می‌کنند که برای توسعه کشور باید نیروهای نظامی را کنار گذاشت و اگر این ادعا از روی عمد باشد خیانتی بزرگ به ملت ایران است چرا که دشمن در کمین است تا در اولین فرصت ضربه خود را به این کشور وارد کند.

 

ارسال نظرات