مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

آل سعود یزید زمانه است/ گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم

امروز آل سعود همان یزید است كه با سیاست های غلط منطقه را به جولانگاه تروریست ها تبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۶۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، به نقل از آران مغان، حجت الاسلام نجات فياضي در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس شهرستان پارس آبادمغان، استقامت، روحیه مقاومت و جهاد و شهادت را رمز موفقیت بسیجیان دانست و گفت: امروز اگر این روحیه لحظه اي از بسيجيان دور شود نام امام حسین و کربلا هم کمرنگ می شود.

وي با بيان اينكه هر چه چقدر روحیه استکبار ستیزی، عشق به اهل بیت (ع) و ولایت فقیه قوی تر و مستحکم تر باشد دشمن جرات حمله به کشور را نخواهد داشت، افزود: امروز روحیه استقامت بسیجیان لرزه بر اندام دشمنان انداخته و بخاطر همین روحیه انقلابي، نام ایران اسلامي در جهان مي درخشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در ادامه با بيان اينكه رژیم آل سعود با جنایاتی که مرتکب شده منطقه را با سیاست های غلط به جولانگاه تروریست ها تبدیل کرده است، گفت: امروز رژيم آل سعود راه یزیدیان زمانه را ادامه داده و جهان اسلام را به انزوا کشیده اند و اگر شما بسیجیان در دفاع از کوی برزن با عشق و علاق حضور یافته و در معرض نمایش می گذارید، این حفظ روحیه استکبارستیزی شما لرزه در اندام رژيم آل سعود و دشمنان اين نظام می اندازد.

فياضي همچنين با بیان اینکه سوریه خط مقدم ماست، تصریح کرد: این خط مقاومت تا آخرین لحظه باید حفظ شود تا منجر به نتیجه مطلوب و پیروزی جبهه مقاومت شود و چه بسیار شهدایی را در این راه تقدیم نمودیم که از جمله آنان مي توان به شهید هاشم دهقاني نيا از این استان كه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در خاک سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اشاره كرد.

وی با بيان اينكه همه ی ما گوش به فرمان رهبری برای مقابله با دشمنان هستیم، خاطرنشان كرد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد پیشرفت کرده و این پیشرفتها حاصل خون شهدا، ایثارگری رزمندگان، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد نيز در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس گفت: در این رزمایش چهار گردان بيت المقدس و كوثر شهرستان پارس آباد با انواع مختلف تاکتیک های نظامی و فرهنگی آشنا می شوند.

سرهنگ مطلب شاهي افزود: این رزمایش با انسجام نیروها و انجام عملیات امداد و نجات، مانور دفاع از کوی و برزن، عملیات هلیبرن و ضد هلیبرن و همچنین مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات در منطقه عمومي شهرك آيت اله غفاري برگزار می‌شود.

وي هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار، ایجاد و ارتقای آمادگی گردانهای بیت المقدس و كوثر، تمرین تاکتیک های دفاعی با بکارگیری ظرفیت های بومی و محلی، ایجاد وحدت و همدلی در سطح شهرستان دانست.

در ابتدای این رزمایش، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به همراه مسئولان با احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس از یگانهای آماده در میدان سان دیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار