خبرهای داغ:
شهردار خامنه:

علي‌رغم كمبود منابع، يك روز هم شاهد توقف عمليات عمراني نبودیم

خبرگزاری بسیج: شهردار خامنه با اشاره به كمبود منابع اعتباري و كاهش منابع مالي شهرداري، گفت: در سايه‌ تلاش‌ شبانه‌روزي كاركنان شهرداري، خوشبختانه يك روز هم شاهد توقف عمليات عمراني در طول دو سال گذشته نبوده‌ايم.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۵۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بابک شريفي با اشاره به مرحله سوم آسفالت‌ريزي‌هاي گسترده در شهر خامنه، افزود: شهرداري خامنه با بهره‌گيري از همه امكانات و توانايي‌هاي موجود، همچنان درصدد اجراي طرح های جديد است.

وی با توجه به روند عمليات اجرايي طرح های سال جاري، اظهار داشت: اجراي نازك‌كاري طبقه همكف تالار شهر كه در حال حاضر طبقات زيرزمين، اول و دوم آن تكميل شده، شروع عمليات نماسازي ساختمان اداري، ساخت جاده سلامت و خيابان شهداي مدافع حرم، جدول‌گذاري و كانيوگذاري محلات و همچنين ساماندهي منطقه گردشگري قره‌كهريز و ساخت شهربازي به صورت مشاركتي و ... در روزهاي اخير نشان از پويايي و تحول عمراني در شهر خامنه است.

شريفي اظهار امیدواری کرد: پس از اتمام طرح های نيمه‌ تمام، شاهد آغاز طرح های خدماتي و عمراني ديگري در سطح شهر خامنه با محوريت اقتصاد مقاومتي و ايجاد منابع درآمدي پايدار، صرفه‌جويي در منابع آبي و هم‌چنين طرح های ساماندهي مناطق گردشگري به منظور جذب گردشگر و سرمايه به شهر خامنه باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها