خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

قدرت نظامی و دفاعی ایران باید روز به روز تقویت شود

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز قدرت نظامی و دفاعی ایران موجب شده تا هیچ کس جرأت به حمله به ایران را نداشته باشد و باید این قدرت روز به روز تقویت شود تا امنیت باقی بماند.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۹۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی با بیان اینکه شکی نیست که امروز به لطف الهی، ایران اسلامی در منطقه از امنیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این علاوه بر عنایات خاصه حضرت بقیه الاعظم(عج) و اخلاص امام(ره) و مقام معظم رهبری و ایثار شهدا به دلیل قدرت بالای نظامی ما است.

وی بیان کرد: امروز قدرت نظامی و دفاعی ایران موجب شده تا هیچ کس جرأت به حمله به ایران را نداشته باشد و باید این قدرت روز به روز تقویت شود تا امنیت باقی بماند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سخنان برخی از کسانی که مسئله تقویت نکردن قوه دفاعی نظام را مطرح می کنند، تصریح کرد: این افراد بین خود و خدا مدیون هستند زیرا با مطرح کردن این سخنان با امنیت کشور بازی کرده و موجب ایجاد اغتشاش فکری برای مردم می‌شوند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم بر تقویت بنیه نظامی تاکید دارد، افزود: براساس نص صریح قرآن باید توان نظامی خود را تا جایی که می توانیم افزایش دهیم، زیرا این کار موجب رعب و وحشت دشمنان می شود.

موسوی بیان کرد: کسانی که این مسائل را مطرح می کنند؛ «اجر خود می برند و زحمت ما می دارند» وگرنه کاری از پیش نمی‌برند زیرا خداوند متعال تاکنون این مملکت را حفظ کرده و از این پس نیز حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات