دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان

سردار کرمی فرمانده محترم سپاه انصارالمهدی(عج) و هیئت همراه با مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان "جناب آقای دکتر خلیل آقاجانلو" دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۰۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان زنجان، پیش از ظهر امروز فرمانده محترم سپاه انصارالمهدی(عج) و هیئت همراه با مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان "جناب آقای دکتر خلیل آقاجانلو" دیدار نمودند.

در این دیدار مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری بر استفاده از ظرفیت بسیج مقاومت و بسیج سازندگی و جامعه بسیج مهندسین کشاورزی در حفط و حراست از منابع طبیعی و بهره برداری علمی و اصولی از منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی آبخیزداری است که باید مورد توجه خاص قرارگاه اقتصادی قرار بگیرد و در این راستا منابع طبیعی آمادگی کامل خود را جهت اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی با هدف توانمند سازی جوامع محلی اعلام داشتند.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان نیز با تبریک انتصاب آقای آقاجانلو به مدیر کلی منابع طبیعی استان آمادگی سپاه و بسیج را جهت همکاری های همه جانبه با منابع طبیعی اعلام کرد.

وی با بیان اهمیت حفاظت از منابع طبیعی افزود: امکانات و آموزش های لازم جهت اطفاء حریق مراتع در اختیار سپاه و بسیج قرار گیرد تا با استفاده از ظرفیت های سپاه در کنار نیروهای منابع طبیعی از پدیده ی شوم آتش سوزی های اراضی ملی جلوگیری به عمل آید.

ارسال نظرات