معاون عمرانی استاندار زنجان:

گاز رسانی به دو هزار و ۹۹۳ خانوار روستایی در استان زنجان

مشعل گاز دو هزار و ۹۹۳ خانوار استان زنجان در هفته دولت در ۳۳ روستای استان زنجان روشن شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۹۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون عمرانی استاندار زنجان در مراسم بهره برداری از گاز طبیعی در۳۳ روستای استان زنجان در روستای سرخه دیزج شهرستان سلطانیه گفت: در آغاز به کار دولت تدبیر و امید ۴۱ درصد از روستاهای استان زنجان دارای گاز طبیعی بودند که هم اکنون این رقم به ۶۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: پروژه های گاز رسانی که مجموعا به ۸۴ پروژه با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار طی هفته دولت به بهره برداری می رسد که از این مقدار ۲۵۰ میلیارد ریال مربوط به پروژه های روستایی است.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح طرح‌های گازرسانی نزدیک به ۳ هزار خانواده از نعمت گار بهره‌مند می‌شوند.

عسگریان میزان بهرهوی میزان بهره مندی جمعیت روستایی شهرستان سلطانیه از نعمت گاز را ۹۴ درصد عنوان کرد و افزود: با اتمام طرح‌های گاز رسانی سلطانیه به شهرستان سبز تبدیل می‌شود.

وی طول شبکه گاز روستای سرخه‌دیزج را ۱۲ کیلومتر برشمرد و اظهار داشت: برای این پروژه اعتباری به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین فرماندار سلطانیه گفت: با اشاره به افتتاح یا کلنگ‌زنی ۶۴ پروژه در این شهرستان گفت: شاخص بهره‌مندی روستاهای سلطانیه از نعمت گاز به ۹۷ درصد می‌رسد.

پرویز خالقی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد از روستاهای استان زنجان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: شاخص برخورداری روستاهای سلطانیه از نعمت گاز ۹۴ درصد است که با بهره‌برداری از دو طرح دیگر این رقم به ۹۷ درصد افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات