همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار شد؛

ششمین دوره مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)

اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل از نفرات برتر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۰۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در اختتامیه ششمین دوره از مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ابتدا سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن خیرمقدم و تبریک دهه امامت و ولایت به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت پرداخت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد به تشریح حدیث قدسی پیرامون اهمیت تمسک به ثقلین(کتاب و اهلبیت) و محبت به امام علی علیه السلام و اولادش بعنوان مفسرین قرآن پرداخت.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این مراسم، گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرزندان دختر و پسر و همسران کارکنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری در سه روز متوالی برگزار شد.

خاتون شریفی، افزود: بیش از 290نفر از خانواده کارکنان سپاه استان در رشته های حفظ، قرائت و درک مفاهیم با هم رقابت کردند.

وی، ادامه داد: 52 نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی و فرهنگی خانواده های کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این روز با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سردار جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و دیگر مسئولین، تجلیل شدند.

شریفی خاطرنشان کرد: نفرات اول این مرحله در رشته های حفظ یک تا 30جزء، قرائت ترتیل و تحقیق ودرک مفاهیم کل قرآن به مسابقات کشوری که اسفندماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، معرفی می شوند.

وی،‌همچنین از کسب مقامهای کشوری در سال های قبل و پیشرفت قابل توجه خانواده های کارکنان در بحث قرآنی خبر داد و افزود: نفرات برتر رشته حفظ سال های قبل در مسابقات امسال با رشد چشمگیری از 20 جزء به حفظ کامل و از 5جزء به ده جزء و بالاتر ارتقا یافته اند.

شریفی به برنامه های آتی مرکز فرهنگی خانواده های کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز اشاره کرد و گفت: از هفته آینده کلاس های ارتقا برای کسب رتبه های بهتر برگزیدگان مسابقات قرآنی برگزار می شود.

وی با اعلام نتایج مسابقات گفت: در مسابقات قرائت تحقیق فرزندان پسر؛ حسن مردانی، قرائت ترتیل حسام الدین یزدانی، رتبه نخست را از آن خود کردند.

شریفی افزود: در حفظ 10جزء، محمدحسین رحیمی، در حفظ 15جزء حسین مردانی و 20 جزء نیز، حبیب الله ظفریان مقام اول را کسب نمودند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام یادآور شد: در بخش مسابقات همسران کارکنان، نیره محمدی، زهرا میری، زهرا رضایی، سمیه تاجی و فاطمه نصیری در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جزء ،حفظ 10 جزء و حفظ کل، توانستند به مقام برتر دست یابند.

شریفی، گفت: در بخش فرزندان دختر نیز؛ فاطمه شریفی، سیده نرجس موسوی، زهرا یوسفی و معصومه یوسفی توانستند مقام نخست در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ کل را از آن خود کنند.

ارسال نظرات