سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

برگزاری دوره آموزشی ورزش سبز، مهر ماه سال جاری در استان

اولین دوره آموزشی ورزش سبز، مهر ماه سال جاری در استان زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۱۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، از برگزاری اولین دوره ورزش سبز در استان زنجان خبر داد و گفت: برگزاری این دوره گام مؤثری در جهت ترویج نگرش ها و تشویق رفتارهای زیست محیطی در میان ورزشکاران و جوانان خواهد بود.

حمید حسنی افزود: اولین دوره ورزش سبز با عنوان تربیت مدرس ورزش سبز شامل 30 ساعت آموزش، 14 ساعت تئوری و 16 ساعت عملی خواهد بود و سرفصل هایی نظیر مدیریت ورزشی سبز، رویداد ورزش سبز، مبانی ارتباط ورزشی و محیط زیست، جامعه‌شناسی ورزش سبز، ورزش و سبک زندگی سبز و مسئولیت‌های محیط زیستی ورزشکاران را شامل می شود.

وی اظهار داشت: کسانی که در این دوره مقدماتی امتیازات کافی را کسب کنند وارد مرحله پیشرفته خواهند شد. دوره پیشرفته شامل 30 ساعت آموزش تئوری است و افرادی که این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهینامه معتبر از سوی وزارت ورزش و جوانان و سازمان حفاظت محیط زیست کشور دریافت می نمایند.

سرپرست دفتر محیط زیست استان زنجان، برگزاری این دوره را گام مؤثری در جهت ترویج نگرش ها و تشویق رفتارهای زیست محیطی در میان ورزشکاران و جوانان دانست و خاطر نشان ساخت: با توجه ویژه ای که وزارت ورزش و جوانان به مسئله محیط زیست دارد، اقدامات مفید و مثمر ثمری در زمینه حفاظت از محیط زیست کشور صورت پذیرد.

گفتنی است، دوره آموزشی ورزش سبز در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات