رئیس ستاد هفته دفاع مقدس مازندران در نشست خبری:

پیشرفت انقلاب نیازمند مولفه های مادی و معنوی پیروزی دفاع مقدس است

محمدرضایی: برای پیشرفت انقلاب همچنان به درس های دفاع مقدس نیاز است لذا همه مولفه‌های پیروزی دفاع مقدس در جامعه امروزی کاربرد دارد و باید آن معنویت دفاع مقدس ترویج شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۴۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرمانده سپاه کربلا و رئیس ستاد هفته گرامی داشت دفاع مقدس مازندران گفت: دوران دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی دوران طلایی و ارزشمند است و نسل امروز می‌تواند از درس های دفاع مقدس به شایستگی استفاده کند.

مقام مسئول در سپاه مازندران با بیان اینکه برای پیشرفت انقلاب همچنان به درس های دفاع مقدس نیاز است، افزود: همه مولفه‌های پیروزی دفاع مقدس امروز در جامعه ما کاربرد دارد و باید آن معنویت دفاع مقدس در جامعه ما ترویج شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه شعار«ما آماده‌ایم» شعار هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: تبیین نقش آمریکا در هدایت عراق علیه جمهوری اسلامی ایران در این هفته مد نظر است و باید مردم بدانند آمریکا دیروز از راهکار جنگ سخت استفاده کرد و امروز می خواهد در قالب برنامه های جذاب و نبرد نرم ما را به تبعیت از خودشان وادار کنند.

این مسئول در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه مازندران افزود: فرهنگ دفاع مقدس غنی است و باید مورد استفاده نسل جوان قرار گیرد؛ انتظار ما از رسانه ها این است تا در میدانی که نیاز به مشارکت همه مردم است نقش استراتژیک خود را به درستی ایفا کنند.

محمدرضایی با اشاره به اینکه همه ناامنی‌های خاورمیانه توسط آمریکائی ها مدیریت و هدایت می شود، اظهار کرد: باید جوانان اتفاقات دفاع مقدس را بدانند و رسانه ها در این راستا و نیز در جهت روشنگری جوانان نسبت به فرهنگ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند.

رئیس ستاد هفته گرامیداشت دفاع مقدس مازندران فزود: در همه شهرستان های استان و روستاها توسط پایگاه های بسیج برنامه‌های مختلفی از روز چهار شنبه 31 شهریور ماه تا 7 مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرایی می شود.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی گفت: در 7 شهرستان از جمله؛ گلوگاه استخر ماهی، جویبار خانه محروم، بابل ساخت خانه بهداشت، نوشهر دو باب خانه محروم، میانرود استخر ماهی و پرورش قارچ، محمود آباد استخر ماهی و پرورش بلدرچین و در رامسر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با رویکرد مختلف افتتاح می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس زمینه مناسبی برای برگزاری بسیاری از برنامه ها وجود دارد، افزود: از تمام ظرفیت های استان برای اجرای این برنامه ها استفاده می شود.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران  با بیان اینکه باید دغدغه‌مندی آحاد مردم در حوزه فرهنگ ایجاد شود، گفت: یکی از ماموریت های بزرگ سپاه حفظ فرهنگ اسلامی با مشارکت همه مردم است و برای دفاع از فرهنگ اسلامی باید همه دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند و حساسیت بیشتری به خرج دهند.

وی بعد از ظهر امروز در سپاه کربلای مازندرانخاطر نشان ساخت: به دنبال صدور انقلاب اسلامی هستیم تا فرهنگ دفاع مقدس را در کشورهای اسلامی و دنیا منتشر کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها