مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت انصارالحسین(ع) همدان:

بدعهدی دشمنان داخلی زیان بارتر از دشمنان خارجی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت انصارالحسین(ع) همدان : خیانت دشمنان داخلی بسیار زیان بارتر از دشمنان خارجی است تنها با اتحاد ، همدلی و دوری از نفاق و دو رویی می توان با دشمن خارجی مقابله کرد.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۲۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، و به نقل ازناحیه تویسرکان، حجت الاسلام و المسلمین " ابراهیم گنجعلی " مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان درآستانه عید غدیر خم و آئین تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه تویسرکان، گفت :  مناسبت‌های مذهبی نیازمند تشریح و تبیین برای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت عیدقربان تا عید غدیر استفاده کرد و برای تبیین این واقعه مهم و اثرگذار تاریخ اسلامبهره گرفت، اظهار کرد: غدیر در بین شیعیان هم غریب است و اگر انقلاب اسلامی رخ نمی داد این غربت بیش از پیش ادامه داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاهانصارالحسین(ع) همدان افزود: نشناختن عظمت واقعه غدیر، روز تعیین خلافت امامعلی(ع) چنان پیش می‌رود که امروز وهابی‌های خبیث به خود اجازه می‌دهند که در اصل واقعه شبه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه درباره واقعه غدیرآیات محکمی از جمله آیه 67 و 68 سوره مائده، نازل شده است، عنوان کرد: در این آیات به صورت استوار به واقعه غدیر اشاره شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین " گنجعلی " خیانت، بدعهدی و بدقولی دشمنان داخلی را بسیار زیان بار ازخیانت دشمنان خارجی دانست و گفت: دشمنان خارجی نقشه‌های شوم را طرح‌ریزی می‌کنند و دشمنان داخلی به عنوان مهره‌های شطرنج آنها، نقشه ها را اجرا می کنند، این درحالی است که اگر در جامعه اتحاد و همدلی به دور از نفاق و دورویی باشد هیچ گاه اتفاقاتی همچون وقایع تلخ بعد ازغدیرخم برای تاریخ تکرار نمیشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: در جامعه کنونی نیز چنین است و باید هر کسی در هرجایگاهی  در راستای اتحاد جامعه بیش از پیش قدم بردارد.

وی افزود: زوایای واقعه غدیر باید بیش از پیش برای جوانان تبیین شود و اگر توسط ارگان ها و سازمان های مختلف جشن هایی گرفته نشود و در اجرای این برنامه ها، اصل غدیر به درستی تبیین نشود، این واقعه عظیم به دست فراموشی سپرده می شود.

 

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات