فرماندار نیر:

امنیت کشور مدیون رزمندگان دلیر اسلام است

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جان بر کفان عرصه جبهه و جنگ بوده و امروز عنصر اساسی تعلیم و تربیت و الگو سازی جامعه همانا در سایه آرامش و امنیت ایجاد شده رزمندگان دلیر اسلام بوده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۴۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، در آستانه فرا رسیدن بازگشایی مدارس، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر به ریاست مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر، حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر، یوسف احمدی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش نیر، جمعی از مسئولین شهرستان و بخش کورائیم و اعضای شورای آموزش و پرورش نیر برگزار شد.

مهدی احمدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر در این جلسه با قدردانی از اعضای شورا در پیگیری مصوبات شورا ، علی الخصوص مجموعه خدوم و زحمت کش پرسنل آموزش و پرورش نیر در بحث پروژه مهر و تمهید مقدمات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید 96/95 و استقبال از مهر ماه ، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن این هفته با هفته بازگشایی مدارس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جان بر کفان عرصه جبهه و جنگ بوده و امروز عنصر اساسی تعلیم و تربیت و الگو سازی جامعه همانا در سایه آرامش و امنیت ایجاد شده رزمندگان دلیر اسلام بوده است.

قبل از سخنان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیر، یوسف احمدی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش نیر گزارشی جامع از مصوبات جلسه گذشته و اقدامات انجام گرفته در این مورد ارائه داد.

مدیر آموزش و پرورش نیر در ادامه با اشاره به اهمیت مسئله تعلیم و تربیت در اسلام گفت: در اسلام به تعلیم و تربیت اهمیت ویژه ای داده شده است و وظیفه همه ما این است که با استفاده از ابزار و امکانات موجود و تجربه ارزشمند معلّمین و مربیان زحمتکش، فضا را برای آموزش هر چه بهتر دانش آموزان فراهم سازیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان ساخت که در دوران دفاع مقدس سلحشوری مردم و رزمندگان اسلام باعث سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

احمدی مدیر آموزش و پرورش نیر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید 96/95 یاد آور شد که فصل نو و تازه ای از بهار تعلیم و تربیت برای دانش آموزان و معلمان و فرهنگیان فراهم شده است و باید از این فرصت برای فتح قله های علمی و افتخار آفرینی استفاده نموده و قدرت علمی خود را به رخ جهانیان کشید.

برنامه های مراسم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 96/95 ، جشن شکوفه ها و جشن جوانه ها، صدور مجوز لازم جهت توزیع سرانه مدارس در سال تحصیلی 96/95 به مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر ( تفویض اختیار توزیع سرانه ها )، برنامه های هفته دفاع مقدس ، پدافند غیر عامل، استفاده از ظرفیت های ادارات و نهادهای دولتی در جهت زیبا سازی و شاداب سازی مسیر کوچه ها و خیابان های منتهی به مدارس شهر، برنامه های هفته پیوند اولیاء و مربیان (24 الی 30 مهر ماه) و برگزاری انتخابات انجمن و اولیاء و مربیان، در خواست تبادل موافقتنامه های اعتباری کمیته برنامه ریزی شهرستان، از دستورات این جلسه بود که در مورد آن بحث و بررسی به عمل آورده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.



ارسال نظرات