مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

انقلاب اسلامی ایران مولود امامت و ولایت/عید غدیر فرصتی است برای تجدید پیمان وفاداری به امام عصر(عج) و نائبان برحق ایشان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم انقلاب اسلامی ایران را مولود امامت و ولایت خواند.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجه الاسلام والمسلمین خوشنام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع پرسنل این ناحیه با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: بی شک بزرگترین انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است ک هدیه خداوند متعال به مردمانی است که امامت و ولایت را سرلوحه زندگی خویش قرار داده اند .

خوشنام خاطر نشان کرد: باید بدانیم این عزت، قدرت و پیشرفت و امنیتی که ایران اسلامی در حال حاضر دارد به برکت ولایت و امامت اهل بیت علیهم السلام و نائبان بر حق ایشان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : دهه امامت و ولایت و بزرگترین عید اسلام ، عید غدیر فرصتی است برای تجدید پیمان وفاداری به امام عصر (عج) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

حجه الاسلام والمسلمین خوشنام در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رسول خدا (ص) در روز هجدهم ذی الحجه سال 10 هجری دست فردی را بالا برد که علم ، شجاعت ، تقوی و مدیریتش از همه مسلمانان بیشتر بود، هر عقل سلیمی فردی را برای رهبری خودش قبول میکند که از همه بهتر باشد، بحمدلله مقام عظمای ولایت همان دستی است که خداوند متعال برای انقلاب برگزید.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم در بخش پایانی سخنان گفت: جهان امروز با جنگ ها ، مشکلات و چالش های زیادی روبرو است و دشمنان بشریت که در راس آنها آمریکای جنایتکار می باشد عامل این بدبختی ها شده است، ملت هایی می توانند در این دریای متلاطم به مقصد سعادت برسند و با عزت و امنیت زندگی کنند که ریسمان ولایت را همیشه به دست گیرند و در مسائل جامعه خویش بصیر و آگاه باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار