خبرهای داغ:

آیین پایانی طرح هجرت سه دانش اموزی در مرند برگزار شد

خبرگزاری بسیج: آیین اختتامیه طرح هجرت سه با حضور جانشین فرمانده سپاه مرند و جمعی از مسئولان و دانش آموزان و مدیران شرکت کننده در این طرح، در سالن اجتماعات معلم این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۸۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه مرند اردوهای بسیج سازندگی را بستر مناسبی برای تعالی روحی و معنوی بسیجیان دانست و گفت: در طرح‌های بسیج سازندگی علاوه بر اجرای کارهای سازندگی و عمرانی و کمک به محرومیت‌زدایی، غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان دانش‌آموز نیز صورت می‌پذیرد که نقش به سزایی در بالابردن روحیه تعاون و مدیریت و کار دسته جمعی در آن‌ها دارد .

هنرور افزود: برگزاری اختتامیه به معنای پایان گرفتن فعالیت های بسیج دانش آموزی و طرح هجرت نیست و دانش آموزان باید در همه عرصه های روحیه جهادی و انقلابی خود را که - از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری است- حفظ کنند .

وی به اهمیت و ضرورت توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ خودکفایی و روحیه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: بهره برداری از ظرفیت های عظیم و بالقوهاقتصادی در کشور منجر به تثبیت لایه های اقتصادی و رشد و شکوفایی کشورمان خواهد شد و مسئولان همه وظیفه به نوبه خود در این عرصه قدم های چشمگیری بردارند.

وی در پایان گفت: طرح هجرت سه دانش آموزی سپاه مرند با حضور 300 نفر از دانش اموزان در 20 مدرسه، با هدف زیباسازی، نقاشی همراه با تعمیرات و مرمت جزئی، تلاش کرد به نوبه خود در راستای اقتصاد مقاومتی، دین خود را ادا کند.

در پایان این آیین از دانش آموزان بسیجی فعال در این طرح با اهدا جوایز و لوح یادبود تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها