فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

بیش از هزار پروژه سازندگی در بخش محرومیت‌زدایی انجام شده است/ کار در جهت اقتصاد مقاومتی سال‌هاست که در سپاه آغاز شده است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: سپاه و بسیج بیش از یک‌هزار پروژه سازندگی در بخش‌های مختلف در بحث محرومیت‌زدایی انجام داده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۷۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
 بیش از هزار پروژه سازندگی در بخش محرومیت‌زدایی انجام شده است/ کار در جهت اقتصاد مقاومتی سال‌هاست که در سپاه آغاز شده استفرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: سپاه و بسیج بیش از یک‌هزار پروژه سازندگی در بخش‌های مختلف در بحث محرومیت‌زدایی انجام داده است.، سردار رضا ترابی ظهر امروز در مراسم آئین افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویان در روستای سرچاهان حاجی آباد ضمن تبریک به‌مناسبت عید سعید غدیر بابیان اینکه تاکنون سپاه و بسیج بیش از یک‌هزار پروژه سازندگی در بخش‌های مختلف انجام داده است، اظهار داشت: امروز بخشی از این کار مربوط به ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد است که با توافقی که میان اداره‌کل کمیته امداد و سپاه سراسر کشور بسته شد قرار است عملیات ساخت مسکن نیازمندان توسط سپاه انجام و در اختیار محرومان نیازمند قرار گیرد.

وی پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از وظائف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواند و افزود: یکی از وظایف پاسداری کردن از انقلاب، رسیدگی به محرومان جامعه است، کسانی که ولی‌نعمت ما هستند و ما به این وظیفه خطیر و بزرگ که باعث خوشحالی این طیف از جامعه می‌شود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم، تعدادی از همکاران در منطقه حلب سوریه در حال نبرد با داعش و تعدادی هم در حفاظت از هواپیماها در حال خدمت هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز خداوند به ما این افتخار را داده است که در آستانه عید بزرگ غدیر، تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد را افتتاح کنیم و امیدواریم که بتوانیم با کمک مسؤولان استان و شهرستان خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه نمائیم.

ترابی بیان داشت: امسال سال اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است و سپاه هم خود را دخیل در این مساله مهم می‌داند، هرچه که برنامه‌ریزی و کار در جهت اقتصاد مقاومتی سال‌هاست که در سپاه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سپاه در دو منظر هم در بحث اقتصاد مقاومتی و هم در محرومیت‌زدایی در روستاها ورود پیدا کرده است، افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی در راه‌اندازی عرصه‌های تولیدی و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی کوچک ورود پیدا کرده‌ایم و این کارگاه‌ها در اکثر نقاط استان راه‌اندازی شده است و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یادآور شد: در موضوع مشارکت در بحث محرومیت‌زدایی کارهای بسیار خوبی انجام گرفته که یکی از آن اقدامات ساخت 75 منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی است
ارسال نظرات