پذیرش خادم مجازی بزرگترین رویداد فرهنگی استان آغاز شد+نحوه ثبت نام

آیا شما هم دوست دارید به جمع خادمین مجازی 1880 شهید گلگون کفن کهگیلویه و بویراحمد بپیوندید ؟
کد خبر: ۸۷۴۸۰۱۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

امام خامنه ای(مدظلله العالی): اگر رهبر انقلاب نبودم رییس فضای مجازی کشور می شدم.

به دلهای صاف و بی ریای بسیاری از مردم ایران که نگاه میکنی شوق و ارادتی ویژه به شهدای دفاع مقدس می یابی که این مهر و شوق و ارادت را با دنیا عوض نمیکنند .

سیل انبوه مشتاقانی که هرروز پروانه وار گرد آن مضجع نورانی میگردند گواه این مدعاست . مردمانی که از راههای دور و نزدیک ، بی تکلف و خالصانه غبار راه زندگی را در زلال بیکران دریای مهر و رافت رضوی شستشو میدهند و از زیارتشان توشه ای برای دنیا و آخرتشان به همراه می برند .

اما واقعا چرا ما امروز خادم آن شهدا در محل کار ، زندگی و یا تحصیل خود نباشیم . قرارگاه مجازی کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به لطف و یاری حضرت حق و عنایات شهدای این دیار این بار میخواهد پایه گذار حرکتی باشد که در آن خدمت به شهدا محدود به حضور فیزیکی نباشد .

هر دوستدار شهدا می تواند خادمی باشد که در محل کار یا منزل یا محل تحصیل خود به صورت نمادین وظیفه خادمی را بر عهده بگیرد و خدمتی شایسته به مکتب شهدا بنماید، باشد که همه ما را نیز در شمار ارادتمندان شهدا به حساب بیاورند .

یک تعمیرکار ، یک کاسب ، یک کارمند ، یک دانش آموز ، یک روحانی ، یک معلم ، یک دانشجو ، یک خانم خانه دار ، … میتوانند با این نگاه برای خود در این حوزه خدمتی شایسته تعریف کنند .

قرارگاه مجازی کنگره شهدای استان در زمینه های خبرنگاری، انیمیشن، تولید پوستر، کلیپ، اندروید و… همگام با سایر متخصصینی که تا کنون به کمک این کمیته پرداخته اند، دست شما را به گرمی از سراسر کشور و استان می فشارد.

کمتر از دو هفته دیگر تا بزرگترین رویداد فرهنگی استان باقیست. ساعت ها در شمار گذر است. هنوز فرصت باقیست که هر چه می خواهید برداشت نمایید. منتظر حضورتان هستم . برای عضویت از طریق قسمت ارسال نظر جمله زیر را به سبک فوق ارسال فرمایید:

"ما تا آخر ایستاده ایم+نام و نام خانوادگی+شماره تماس+زمینه همکاری”

426327412_9222


ارسال نظرات