خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

تبیین غدیر، مظلومیت شیعه را برطرف می‌کند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شبستر در حاشیه اجرای نمایش واقعه تاریخی غدیرخم این شهرستان، با بیان اینکه عید غدیر، تکمیل‌کننده دین اسلام است، گفت: غدیر، اقتدار شیعه را به نمایش گذاشته و تبیین آن مظلومیت شیعه را برطرف می‌کند و ارتباط تنگاتنگی با هویت و اساس شیعه دارد.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

 جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بیان تفکر ولایت و تبیین ولایت شناسی و ولایت محوری و غدیر شناسی را به عنوان مهمترین برنامه فرهنگی و رسالت اصلی بسیج دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه های سنگین دشمنان اسلام درحوزه مباحث جنگ نرم باید با استفاده از ظرفیت های اندیشمندان و نخبگان اجتماعی بحث غدیر را در بین جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین وروشنگری کنیم.

وی حلقه های صالحین در سطح پایگاههای بسیج و محافل فرهنگی و مساجد را به عنوان بهترین و بزرگترین ظرفیت برای تبیین معارف غدیر دانست و براهمیت ان تاکید کرد.

رزمی اظهار داشت: در واقعه غدیر عبرت هایی است که با درک حقیقی آن سعادت دنیا و آخرت هر انسانی رقم خواهد خورد و معرفی و شناخت ابعاد گسترده این حادثه بزرگ به جامعه و به خصوص جوانان باید با برنامه ریزی های مدون و مستمر صورت گیرد.

رزمی درپایان سخنان خود افزود: استقبال مردم و همکاری و تعامل ادارات ونهادهای فرهنگی و هئیت های مذهبی شهرستاندر بازسازی واقعه غدیر خم بیانگر علاقه مندی مردم به بحث ولایت است.

وی ادامه داد: با بازسازی واقعه غدیر و دیگر وقایع تاریخی اسلامی باورهای دینی و مذهبی مردم تقویت می شودکه در ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه و معرفی سیره ائمه معصومین(ع) به نسل جدید انقلاب موثر است.

رزمی تاثیر برنامه های نمایشی به خصوص به صورت میدانی در اطلاع رسانی به مردم را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: در سال های آینده با استفاده ازظرفیت فرهنگی شهرستان و بسیج مردمی در بازسازی و نمایش وقایع تاریخی متعدد در جهت تبیین وروشنگری ابعاد مختلف تاریخ اسلام در سطح جوانان و نوجوانان و احاد مردم شهرستان افق های روشنی بازکرده و در برابر تهدیدهای نرم دشمنان اسلام به منویات رهبر فرزانه انقلاب عمل کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها