هفته دفاع مقدس فرصتی فرهنگ ساز در حوزه ایثار و شهادت

رئیس شورای اداری چاروسا گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

صبح امروز با حضور نیروهای مسلح، مسئولین ادارات و مردم مراسم رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهدا قلعه رئیسی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حیات پرواز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است به منظور پاسداشت و تقدیر از همه کسانی که از مال و جان خود گذشتند تا امروزه ما بتوانیم در امنیت و آرامش کامل در کشور زندگی کنیم.

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، پایمردی و ایثار قهرمانانی است که با لبیک به فرمان امام راحل در مقابل تجاوز دشمن تا دندان مسلح در جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با گذشتن از جان خویش بر حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و محفوظ ماندن خاک وطن از دست دشمن پایداری نمودند و امنیت، اقتدار، استقلال و آزادی را برای مردم ایران اسلامی غرورانه آفریدند.

وی افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و این ملت تا آخرین قطره خون خود از این نظام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

پرواز با بیان اینکه گفتمان‌سازی دفاع مقدس و تبیین رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تاثیرگذار است تصریح کرد: دفاع مقدس یک فخر ملی و یک میراث ملی مذهبی است که در تاریخ تکرار نمی‌شود و امروز وارث این میراث ارزشمند ما هستیم و باید برای ترویج این مهم به نسل‌های بعدی تلاش کنیم.

ارسال نظرات