زارعی :

دعوت از مردم استان در کنگره ملی 1880 شهید استان

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از اثبات پیش‌ قراولی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در صحنه‌های انقلاب با حضور پرشور در کنگره ملی 1880 شهید استان سخن به میان آورد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۸۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس آورده است: 31 شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و شروع جنگ تحمیلی و به عنوان آغازین روز هفته دفاع مقدس مجال فرصتی مغتنم در گرامی‌داشت حماسه‌ آفرینی‌های حماسه‌سازانی است که در طول 8 سال، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند.

در این پیام آمده است: در سایه رهبری‌های پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام عظیم‌الشأن حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند و خیال شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و با اثبات برتری ایمان و اراده محکم مردم ولایتمدار ایران اسلامی، جهانیان را به تحیر و تحسین وا داشتند.

زارعی در این پیام آورده است: اینک که با آغاز ایام هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره عظیم سرداران و 1880شهید سرافراز استان، رایحه و عطر دل انگیز شهدا در تمام مناطق استان به مشام می‌رسد به نمایندگی از مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا وظیفه خود می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس این ایام را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت تبریک عرض کنم.

در این پیام آمده است: از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان دعوت می‌کنیم به منظور پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مراسم و آیین‌های این هفته مقدس و ایام برگزاری کنگره ملی شهیدان استان و اجلاسیه‌های مختلف آن حضوری پرشور داشته باشند.

زارعی در این پیام آورده است: بی‌تردید تبیین و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در تمامی ابعاد حرکتی ارزشمند است که باید در همه ایام به ویژه در هفته دفاع مقدس و کنگره ملی شهدای استان به عنوان فرصتی مغتنم برای معرفی سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

ارسال نظرات