نواخته شدن زنگ شکوفه ها در دیشموک

زنگی که جرقه تربیت، امید، فرهنگ و تحصیل را در ذهن دانش‌آموزان می‌زند،زنگ شکوفه ها در دیشموک نواخته شد
کد خبر: ۸۷۴۸۹۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، زنگ شکوفه‌ها با حضور امام جمعه موقت شهر، شورای اداری دیشموک، فرهنگیان، اولیاء و دانش‌آموزان در مدرسه شهید بهروز دیشموک به صدا در آمد.

نواختن زنگی که جرقه تربیت، امید، فرهنگ و تحصیل را در ذهن دانش‌آموزان برای همیشه به جای خواهد گذاشت و با شکوه، با شور و نشاط دانش‌آموزان کلاس اولی و برخی اولیا‌ همراه بود و حال و هوای مدرسه و نشستن پشت نیمکت را برای بزرگترها تداعی کرده است.

حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور در حاشیه این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت در جوامع بشری عنوان کرد: اساس و پایه عالم وجود بر تربیت اسلامی انسان است و انبیا و اوصیا الهی نیز برای تحقق این امر مهم ماموریت داشته و تلاش می‌کردند که کار معلمان نیز کمتر از این کار نیست و ادامه دهنده این راه و روش در مدرسه هستند.

حسن امیریان رئیس شورای اداری دیشموک گفت: آموزش و پرورش متولی امر تعلیم و تربیت در کشور است و وظیفه دارد با روش‌های صحیح تربیتی و تعلیمی در تقویت بنیه اجتماعی دانش‌آموزان قدم بردارد و تلاش کند.

منصور صالح‌زاده رئیس آموزش و پرورش دیشموک ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن این دو امر مهم بسیار ارزشمند و مبارک است، چون امروز دانش‌آموزان اولی در این روز وارد مدرسه شدند و این همان سنگر حفظ و ارزش‌های اسلامی است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های فرزندان پاک اسلامی است و دانش‌آموزان همواره باید از انسان‌های مخلص و بی‌ریا الگوبرداری کنند.

ارسال نظرات