در دومین روز از گزامی داشت هفته دفاع مقدس:

قبور پاک ومطهر شهدای استان سیستان و بلوچستان غبارروبی و عطرافشانی شد

به مناسبت گرامی داشت دومین روز از هفته دفاع مقدس قبور پاک ومطهر شهدای سیستان و بلوچستان با حضور مدیران و مسئولان دولتی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری ازبسیجیان وآحاد مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان غبارروبی و عطرافشانی شد
کد خبر: ۸۷۴۹۶۲۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، مزارهای شهدای 19 شهرستان استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیران و مسئولان دولتی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان عصر امروز با حضور در مزارهای شهدا، تقدیم گل و غبارروبی مزار شهدا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدا در شهرستان زاهدان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاوری رزمندگان، شهدا و جانبازان است و همه ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
عباس پالاش با بیان اینکه ملت ایران باید قدردان شهدا به عنوان نعمت‌های انقلاب باشند، گفت: خون شهدا موجب استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و بدون شک ما امروز امنیت و آرامش ایران اسلامی را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس و دیگر شهدای انقلاب اسلامی هستیم.
حجت‌الاسلام حسن مقدادی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در ادامه مسیر شهدا حرکت کنیم و وصیت‌های آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
ارشد هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در سیستان و بلوچستان گفت: خانواده شهدا رنج بسیاری را تحمل کردند تا امروز ایران اسلامی اینگونه مقتدر باشد، لذا باید سپاسگذار آنها باشیم و آنها را گرامی بداریم.
وی بیان داشت: راه قدردانی از شهدا، حرکت در مسیر انقلاب و اسلام، افزایش بصیرت و پیروی از ولایت است.
ارسال نظرات