سپاه قدس گیلان:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای شناخت حماسه عظیم ملت ایران است

سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه ای بمناسبت هفته دفاع مقدس آورده است: هفته دفاع مقدس یک فرصت گرانمایه و جاودانه برای شناخت دوباره حماسه عظیم ملت فداکار ایران با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و بررسی زوایای مختلف افسانه شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، معاونت روابط عمومی سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس آورده است: سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک ترین و افتخارآمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت شریف ایران بوده است و جنگ تحمیلی 8 ساله استکبار جهانی علیه انقلاب تداعی کننده دفاع مقدس و مقاومت تمام عیار جبهه اسلام در برابر تمام کفر و ایستادگی تاریخ ساز و پیروزمندانه برابر همه کانون های قدرت بین الملل و بلوک سلطه می باشد.

این اطلاعیه می افزاید: آثار و پیامدهای مقاومت حیرت انگیز رزمندگان غیور اسلام امروز در عرصه بسیاری از تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای هویدا شده است، به گونه ای که تحت تاثیر گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی ، حامیان جنایتکار و در رأس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی و گروه های خبیث و مزدور وابسته به آنان و سرویس جاسوسی انگلیسی همچون داعش و النصره، سخت ترین شکست ها را متحمل شده اند.

در این اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست امنیت پایدار و کم نظیر ملی امروز و بازدارندگی تهدیدات از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس بوده و شکستن دیوار نفوذناپذیر صهیونیسم متجاوز و اشغالگر
کودک کش مرهون الگوی مقاومت و ایستادگی شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس می باشد و از طرفی در هشت سال جنگ تحمیلی نقش عالمانه و داهیانه حضرت امام خمینی(ره) در رهبری و هدایت جبهه های نبرد حق علیه باطل براساس اندیشه های دفاعی ناب و مدیریتی هوشمندانه، برجسته و درخشان است که همیشه به عنوان نقطه عطف پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس می درخشد.

این بیانیه خاطرنشان می کند: دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و... توانسته معادلات جهانی را بر هم زند. لذا هفته دفاع مقدس یک فرصت گرانمایه و جاودانه برای شناخت دوباره حماسه عظیم ملت فداکار ایران با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و بررسی زوایای مختلف افسانه شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان باطل و اراده ملتی نستوه و استوار در مقابل کفر می باشد چنانچه پرچمدار عظیم الشأن جهان اسلام حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اعلام می دارد «دفاع مقدس همچون نگین درخشان به عنوان نماد استکبارستیزی باید همیشه در اذهان جاودانه باشد».

این بیانیه تصریح می دارد: بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خودگذشتگی و پایداری دلیرمردانی است که بی ادعا در دفاع نابرابر با کفر و الحاد ایستادگی نمودند و به گواه تاریخ تا به امروز هیچ انقلابی همانند جمهوری اسلامی نتوانسته همچنان به اصول و عقاید خود پایدار بماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز به برکت انقلاب اسلامی خط مقاومت مستحکم شده و کار دشمن جنگ نیابتی گشته و مسلمانان را به نیابت از خود به جان مسلمانان می اندازند و با ژست فداکارانه و عوام فریبانه ندای حقوق بشر را در جهان سر می دهند. از این رو رمز ایستادگی، مقاومت، ایثار و شهادت و گذر انقلاب اسلامی از همه گردنه های صعب العبور پیشرو در تمسک به اصل آسمانی امامت و ولایت مطلقه فقیه نوید بخش آینده ای امید آفرین برای تحقق حکومت مستضعفین به سرنوشت خویش در پهنه عالم شده است.

سپاه قدس گیلان در پایان این بیانیه ضمن تکریم به مقام شامخ شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس تا مدافعین حرم و ارج نهادن به مقام جانبازان و آزادگان سرافراز و خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دلاور، تحت پرچم ولایت فقیه و فرماندهی ولی امر مسلمین جهان با تجدید بیعت با آرمان های امام المسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم شهیدپرور استان گیلان به ویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده و توفیق ملت بزرگ ایران در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران از خداوند منان مسئلت می نماید.

ارسال نظرات