نماینده ولی فقیه در لرستان:

قدرت نرم جمهوری اسلامی استکبار جهانی و وهابیت را به زانو درآورده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد در دیدار با نیروهای مسلح گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی استکبار جهانی و وهابیت را به زانو درآورده است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۷۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان :آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با نیروهای مسلح استان لرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد، افزود: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران نه تنها استکبار جهانی بلکه تفکرات غیر از اسلام ناب همچون وهابیت را نیز به زانو درآورده است.

وی اظهار کرد: 15 سال پیش جرات اظهار نظر در مورد وهابیت را نداشتیم اما امروز به واسطه قدرت نرم کشورمان و به برکت خون شهدای منا مبارزه جهانی علیه وهابیت شکل گرفته به گونه ای که اهل سنت در کشور چچن همایش علیه این تفکر برگزار می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: به واسطه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران اگر روزی کشورهایی مانند قطر و عربستان می گفتند که بشار اسد جایگاهی در سوریه ندارد و باید برود امروز آمریکاییها اذعان می کنند که در مذاکرات صلح باید جایی را هم برای بشار اسد در نظر بگیریم.

آیت الله میرعمادی توجه به اسلام ناب، توجه به مکتب اهل بیت، استمداد از روح شهدا و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب را از جمله عوامل موثر در قدرت نرم کشورمان دانست و اضافه کرد: بی اعتنایی به قدرت های بزرگ نشات گرفته از قدرت نرم کشورمان است.

وی با بیان اینکه سخنرانی و پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج در حج امسال نمونه ای از قدرت نرم کشورمان است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب آل سعود را شجره خبیثه ملعونه، سیاست بازان فتنه انگیز و صد عن سبیل الله خواندند اما شورای حکام خلیج فارس تنها پاسخی که در برابر اظهارات رهبر معظم انقلاب دادند این بود که حرف های رهبر ایران با واقعیت های عربستان مطابقت ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه برخی ها به دنبال تضعیف بنیه دفاعی کشور هستند، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب کسانی که با اظهارات نامناسب توان دفاعی کشور را تضعیف می کنند دچار توهم و خیال هستند و حرف های غلطی می زنند.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: برخی ها نیز می گویند که تهدیدات به خاطر مذاکرات هسته ای برداشته شده و با این حال اگر با جهان تعامل داشته باشیم و شعار مرگ بر آمریکا سر ندهیم دیگر تهدیدی وجود ندارد در واقع این افراد رفع تهدیدهای دشمن را به عواملی غیر از قدرت گره می زنند که این اشتباه است.

به گفته وی دشمن به دنبال اشاعه بی بندوباری است و با این حال معنای انقلابی گری این نیست که در برابر یک عنصر فاسد سست شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه چون قوی هستیم دشمن از ما می ترسد، گفت: کشورمان هم از بعد سخت افزاری و هم از بعد نرم افزاری قدرتمند است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند که حرف هایی که موجب زیر سوال رفتن قدرت در نظام اسلامی می شود این نیز اشتباه است، اضافه کرد: استقلال یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما برخی ها می گویند که اگر استقلال خود را حفظ کنیم منزوی می شویم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت درون گرایی و توجه به برون گرایی تاکید کرده اند اما متاسفانه برخی ها فقط برون گرایی را متوجه شده و فقط به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تحریف ها و تخریب ها قدرت داخلی را تضیف می کند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس بعد الهی و معنوی بر جنگ حاکم بود و همه چیز رنگ خدایی داشت.

آیت الله میرعمادی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس در عملیات هایی که خودخواهی وجود نداشت پیروز می شدیم اما به گفته فرماندهان جنگ در عملیات هایی که منیت وجود داشت موفق نبودیم.

وی افزود: باید به جلوه های معنویت و نورانیت دفاع مقدس توجه شود اما متاسفانه از این مسئله غافل شده ایم.

ارسال نظرات