کارگاه آموزشی داستان نویسی در یاسوج برگزار می شود

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سه کارگاه آموزشی داستان‌نویسی با حضور اساتید برجسته کشوری در 6 ماهه دوم سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

ربیع‌الله اصالت‌فر در گفتگو با بسیج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت‌های هزاران شهیدی است که جان خود را فدای آزادی و امنیت ایران و مردمش کردند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنرمندان بسیجی همواره در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های ویژه‌ای مانند فیلم، نمایشگاه، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی، تئاتر و نمایش اجرا می کنند، گفت: طبق روال گذشته در این هفته نیز برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی را مهم‌ترین ویژه‌برنامه این هفته عنوان کرد و گفت: هنرمندان تجسمی توانمندی در استان داریم که تاکنون چندکارگاه آموزشی ویژه آنان برگزار کرده ایم.

اصالت‌فر، راهیابی چهار هنرمند رشته‌های تجسمی به مرحله کشوری هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج را نشانه توانمندی فرزندان این استان عنوان کرد.

این مسوول، در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کارگاه‌های آموزشی دیگری ویژه هنرمندان بسیجی در استان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال حداقل سه کارگاه آموزشی داستان‌نویسی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار کنیم.

اصالت‌فر با بیان اینکه حدود 120 داستان‌نویس در سراسر استان داریم، گفت: این کارگاه‌های آموزشی در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان به توجه به ظرفیت شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، داستان‌نویسان استان را افرادی با استعدادهای بالا و توانمند عنوان کرد و گفت: حضور یکی از داستان‌نویسان استان ما (صابر محمدی) در نهمین جشنواره سراسری داستان بسیج اثبات سخنان ما است.

وی همه هنرمندان استان را نیازمند توجه و حمایت مسئولین دانست و بیان کرد: هنرمندان ما در همه رشته‌ها پتانسیل و ظرفیت دارند که اگر حمایت شوند می‌توانند افتخارات بزرگی برای استان به دست آورند.

ارسال نظرات