به همت قرارگاه فرهنگی صاحب الامر؛

تصویر 72 شهید در معابر عمومی خرم آباد نصب می شود

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس ۷۲ عکس به ابعاد ۷۰×۵۰توسط قرارگاه صاحب الامر در خیابان های سطح شهر نصب می شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۲۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان :سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در حاشیه مراسم غبارروبی گلزارشهدا در خصوص اهمیت گرامی داشت یاد و خاطره شهدادر مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری گفت:شهدا تاج افتخار و سند وفاداری ملت ایرانند و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

وی ترویج فرهنگ ولایتمداری،مقاومت،ایثار،جهاد،شهادت،خودباوری دینی و ملی را از جمله اهداف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

سرهنگ بازگیر با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) در وصف شهدا که فرمودند:ما شهدا را از دست نداده ایم بلکه به آن ها رسیده ایم گفت:خون شهید ان در اوج بصیرت الهی ،شعور سیاسی و پیروی از ولایت دشمنان را ذلیل و ملتی را در رابطه با جبهه ی حق و باطل ،ظالم و مظلوم ،کفر و اسلام آگاهی می بخشد،اینجاست که شهدا در رٵس همه ی موجودات روی کره ی زمین هستند.

وی با اشاره به این که شهدا گنجینه های شفاعت ما هستند اظهار داشت:مردم ما بخشی از درد و دل و مناجات های خود با خدا رابه تپه شهدای گم نام ببرند و برای رفع غم و اندوه دل شهدا ی گمنام را بین خود و خداوند واسط قرار دهند.

سرهنگ بازگیر با بیان روایتی به نقل از سردار باقر زاده مسوول کمیته تفحص گفت: یک ساعت قبل از تحویل سال ۸۹ با پیکر دو مفقو دالاثر روبه رو شدیم که یکی با لباس زمستانی که به تنش بود نشسته و دیگری با یک پتو سر بر زانوی دیگری نهاده بود بعد از بررسی شماره پلاک های ۵۵۵ و ۵۵۶ مشخص شد که این پیکرها به پدر و پسری به نام های سید ابراهیم و حسین اسماعیل زاده تعلق داشت.

وی در این خصوص با اشاره به شهادت شهیدان میرشاکی، سپهوند،بهادری و رشنو افزود: جبهه های دفاع مقدس تکرار ایام کربلا بود و بارها بارها صحنه های کربلا را دیدیم که پدر بر بالین پسر شهید نشست وبرادر با پیکر برادر شهید خودبرگشت و یا پیکر برادر را جا گذاشت و خود تا شهادت به نبرد با دشمنان اسلام ادامه داد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد از نصب ۷۲ تصویر شهید در خیابان های سطح شهر خبرداد و بیان کرد:همزمان با هفته دفاع مقدس ۷۲ عکس به ابعاد ۷۰×۵۰توسط قرارگاه صاحب الامر در خیابان های شهدای غربی ،شرقی ،مطهری و کاشانی نصب می شود.

ارسال نظرات