فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس:

نخستین پایگاه بسیج اهل سنت در روستای تازیان افتتاح می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: نخستین پایگاه بسیج اهل سنت به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای تازیان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۶۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
اباذر سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس اظهار داشت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای تازیان اولین پایگاه بسیج اهل سنت افتتاح خواهد شد و همچنین رژه گروهان اهل سنت را با لباس محلی و خاص خودشان در رژه امروز به‌عنوان اولین روز از هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

وی افزود: هرجا پایگاه‌های بسیج وجود دارد باعث ایجاد امنیت و همدلی در بین آن محله یا پایگاه شده است و برخی از مسائل و مشکلات به‌راحتی بررسی و حل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس تصریح کرد: طرح تحول محلات با رویکرد تقویت روحیه دینی، فکری، معنوی و کنترل آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات با رویکرد اتحاد مسجد و محله آغاز شده که در پنج کارگروه کار خود را آغاز کرده است.

سالاری بیان داشت: طرح تحول محلات با محوریت امام جماعت محله، مردم و فعالان فرهنگی حرکت خود را آغاز کرده است و تاکنون 50 تا 60 محله، بخش و روستا را در طرح و قالب خود قرار داده است و مسائل به‌صورت کدخدامنشی حل می‌شود و این حرکت برکات زیادی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس ادامه داد: به‌دنبال این هستیم که مساجد پایه همه فعالیت‌ها در بسیج باشد چراکه باعث کارآفرینی، بازآفرینی و بازسازی محلات خواهد شد.
ارسال نظرات