مسؤول بسیج طلاب هرمزگان:

تحریم‌ها تاثیری در پیشرفت نظامی و اهداف کشور نخواهد داشت

مسؤول بسیج طلاب استان هرمزگان گفت: حضور مقتدر نیروهای مسلح، مردم و بسیجیان و همچنین ارائه تجهیزات نظامی هم‌زمان در مرکز کشور و بندرعباس نشان‌دهنده این است که تحریم‌ها تاثیری در پیشرفت نظامی و اهداف ما نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۴۹۹۰۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
محمد برزگرپور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس اظهار داشت: رژه 31 شهریور امسال نشان از آمادگی نیروهای مسلح و رزمندگان ما برای دفاع از جمهوری اسلامی و پاسخ به تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان از آمادگی جوانانی است که همیشه تا پای جان از این مرز و بوم دفاع کرده‌ و خواهند کرد.

مسؤول بسیج طلاب استان هرمزگان گفت: این رژه ملی که به خواست و فرمایش مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا برگزار شد نشان‌دهنده این است که به دشمنان گستاخ نظام بفهمانیم، نیروی مسلح قدرتمند و تجهیزات نظامی ویژه‌ای را در راستای دفاع از کیان نظام و ارزش‌ها و آرمان‌هایمان در اختیار داریم که در صورت تعرض به خاک کشورمان، جهنمی هولناک را برای دشمنان خواهیم ساخت.

برزگرپور عنوان کرد: تمام تجهیزات نشان داده شده در مراسم اولین روز هفته دفاع مقدس به لطف خداوند توسط دستان پرتوان جوانان و دانشمندان کشورمان در نیروهای مسلح و وزارت دفاع ساخته شده است و تولید داخل است و این حاکی از آن است که در صنایع دفاعی و امنیتی به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی بیان داشت: حضور مقتدر نیروهای مسلح، مردم و بسیجیان و همچنین ارائه تجهیزات نظامی هم‌زمان در مرکز کشور و شهر بندرعباس نشان‌دهنده این است که تحریم‌ها تاثیری در پیشرفت نظامی و اهداف ما نخواهد داشت.

مسؤول بسیج طلاب استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: هر چقدر تحریم‌ها ادامه داشته باشد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باتوجه به استعدادهای خوب و آمادگی بالا در جوانان کشور، باعث خواهد شد آماده‌تر شویم.
ارسال نظرات