استکبار در جبهه فرهنگی سعی بر تضعیف روحیه بسیجی و جهادی کشور دارد

فرماندار شهرستان میناب گفت: استکبار در جبهه فرهنگی سعی بر تضعیف روحیه بسیجی و جهادی کشور دارد.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۶۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ ابوذر مهدی نخعی در جمع بسیجیان و نظامیان شهرستان میناب با بیان اینکه نام بزرگ ایران امروزه در جهان با حضور قدرتمند بسیجیان و نظامیان سرافراز شده است گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح وجود استکبار را به لرزه در آورده است.

فرماندار شهرستان میناب افزود: دشمن بعد از شکست سنگینی که از رزمنده های ما در جنگ تحمیلی متحمل شد روی به جنگ های دیگری در قالب جنگ فرهنگی ،اقتصادی سیاسی و اجتماعی با هدف تضعیف روحیه بسیجی و جهادی کشور در منطقه فعال است اما این ملت با تبعیت از ائمه اطهار و رهنمودهای مقام معظم رهبری اجازه هیچ گونه حرکتی را به آنها نمی دهند.

وی در خطاب به استکبار و کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت: دشمنان بدانند این پیروزی پیروزی آخر این ملت نبوده و با وجود بسیجیان و مدافعان کشور بارها در میادین مختلف به اقتدار و دستاوردهای شگرفی دست یافته اند.

نخعی بیان داشت: فرماندهان جنگ مالک وار در برابر ظالم ایستادند و این ایستادگی نیز با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه همچنان دشمن را در زانو در آورده است.

فرماندار ویژه میناب خاطر نشان کرد: وجود روحیه بسیجی و طلبگی در بین فرماندهان در همه جبهه های مقاومت توانسته است قدرت نظامی کشور را به رخ همه جهانیان بکشاند و ضعف استکبار را در مقابل آنها مشهود کند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات