خبرهای داغ:

هنرمندان بسیجی عرصه هنر نقاشی در شبستر تجلیل شدند

خبرگزاری بسیج: به همت کانون بسیج هنرمندان شبستر و با حضور هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه «آوای رنگ ها»، از هنرمندان بسیجی عرصه هنر نقاشی در شبستر تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۶۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر در این نشست، استعداد و ظرفیت هنرمندان نقاشی در این شهرستان را مثبت ارزیابی و بیان کرد: کانون بسیج هنرمندان به عنوان پیشتاز عرصه فعالیت های هنری در شهرستان مصمم است از همه ظرفیت های بسیج در جهت پیشبرد اهداف متعالی استفاده کند.

رضا رجبی وجود پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان متعهد و کارامد و مبتکر و خلاق در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی در شبسترو تاریخچه درخشان این منطقه به عنوان مهد ادب و فرهنگ را بستری مناسب و کارآمد در جهت تقویت و شکوفایی استعدادهای هنری برای پشیبرد اهداف متعالی درعرصه هنر تراز انقلاب اسلامیدانست.

وی تصریح کرد: باید توانمندی وخلاقیت های جوانان و نوجوانان هنرمند شهرستان را باور کرده و در راستای عمل به رسالت هنری و فرهنگی با تعامل و همکاری با نهادها و ارگان های فرهنگی شهرستان بستر مناسب و کارآمد را برای رشد و تعالی آن ها فراهم کنیم.

رجبی توجه به هنرمندان، هنرجویان و علاقمندان عرصه هنر را از نیازهای اساسی برای حرکت در مسیر هنر متعهد اسلامی عنوان و بیان کرد: همه بسترها و ظرفیت های لازم درشهرداری های دهگانه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دیگر ارگان های فرهنگی برای حمایت هنرمندان وجود دارد. وی اظهار داشت: مشکلاتی که درعرصه هنر وجود دارد ناشی از عدم توجه به باور و توانمندی و خلاقیت هنرمندان و نداشتن نگاه هنریمثبت و متعالیبه پدیدههنر و هنرمند است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شبستر، جهت نگاه مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان را مبنای حرکت و پیشرفت درمسیر هنر انقلاب اسلامی دانست و بر اهمیت آن تاکید کرد.

رضا رجبی تقویت جایکاه و منزلت هنرمندان را ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد: با همکاری فرماندهان پایگاه های بسیج در سطح شهرستان و با استفاده از ظرفیت معجزه آسایبسیج شاهد شکوفایی استعدادهای ناب هنری در شهرستان باشیم.

در این آیین از شهناز اسد اللهی توحیدی مربی هنرمندان و شش نفر از شرکت کننده گان و هنرجویان؛ الهام رسولی، نسرین تمجید شبستری، سمیه معماریان، فرشته محمود سلطانی و آرزو جام جم با اهدا جوائز و لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها