جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سپاه:

هدفی اصلی دشمنان دور کردن دانش آموزان و جوانان از تفکرات جهادی و انقلابی است

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده از جنگ نرم به دنبال دور شدن مردم از تفکر جهادی هستند و دور کردن دانش‌آموزان و جوانان ما از تفکرات جهادی و انقلابی از اهداف اصلی دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۵۰۹۸۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   مراسم تودیع و معارفه معاون  فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سردار مطهری  در محل سالن قرآن و حدیث برگزار شد.

در این مراسم از خدمات و تلاشهای سرهنگ منصور الهی در طی تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی گردید سرهنگ سیاوش مسلمی طی حکمی از سوی سردار روح‌الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به سمت معاون  فرهنگی سپاه منصوب شد.

 سردار محمد مطهری در این مراسم اظهار‌ داشت: آنها که روزهای انقلاب را به یاد دارند به خوبی می‌دانند که این انقلاب چه بر سر آمریکا و استکبار جهانی آورد

وی با اشاره به اینکه صدام فردی دیوانه و  قدرت‌طلب بود، گفت: دشمنان با در نظر گرفتن همین مطلب به سراغ صدام رفتند و صدام که فکر می‌کرد می‌تواند با تسلط بر ایران ابرقدرت منطقه شود به ایران حمله کرد.

سردار مطهری گفت: دشمن فکر می‌کرد ظرف چند روز کشور را تصاحب می‌کند در حالی‌که برنامه‌ریزی و اهداف آنان  با شکست روبه‌رو شد و جنگ یک هفته‌ای 8 سال به طول انجامید.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در زمانی که جنگ سرد بر فضای جهانی حاکم بود و آمریکا و شوروی در صدد دستیابی به اطلاعات نظامی و توانمندی‌های کشور هم بودندو از صدام حمایت می کردند.

سردار مطهری تصریح کرد: دفاع مقدس با وجود تمامی رنج‌ها برای ما یک گنج بود و آن صدور فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی به سایر نقاط منطقه است و ایران اسلامی امروز الگوی مردم سایر کشور‌ها در مبارزه با استکبار است.

وی گفت: امروز جنگ سخت نظامی در کار نیست اما نوع دیگری از جنگ توسط دشمن آغاز شده و دشمنان همچنان به دنبال باز‌پس‌گیری سیطره خود بر این آب و خاک هستند و فتنه 88 از این دست اقدامات بود که با شکست روبه‌رو شد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده از جنگ نرم به دنبال دور شدن مردم از تفکر جهادی هستند و دور کردن دانش‌آموزان و جوانان ما از تفکرات جهادی و انقلابی از اهداف اصلی دشمنان است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات