الیوم اکملت لکم دینکم ولی الدین:

مراسم عید ولایت به مناسبت عید غدیر در شهراسلام آباد برگزار گردید

همزمان با سراسر کشور مراسم عید ولایت به مناسبت عید غدیر در شهراسلام آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۷۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مراسمی به مناسبت سالروز امامت ولایت حضرت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب به همت ستاد برگزاری مراسمات وپایگاه حمزه سیدالشهداء شهراسلام آباد با حضور مسئولین شهری و روحانی محل و مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه در مسجد امام حسین (ع) و بعد از نماز مغرب وعشاء برگزار گردید.

در این مراسم معنوی حجت اسلام والمسلمین حاج آقای فیضی ضمن تبریک اعیادقربان و غدیرخم به آیه3 سوره مبارک مائده اشاره کردند که خداوند بزرگ می فرماید:الیوم اکملت لکم دینکم ولی الدین یعنی اشاره دارد به استمراردین خداوند بعد ازرسول اکرم (ص) و ناامیدی کفار ومشرکین ازاین موضوع

حجت اسلام  فیضی افزودند:دین مبارک اسلام بهترین وکاملترین دین الهی است ودرروز 18 ذی الحجه امین وحی از جانب خداوند در نقطه ای به نام غدیر بر محمد (ص) که از حج برمی گشت نازل شدو گفت:
يا أيّها الرّسول بلّغ ما أنزل إليك من ربك و إن لم تفعل فما بلّغت رسالته؛ آن چه از طرف خدا فرستاده شده، به مردم ابلاغ كن و اگر ابلاغ نكني، رسالت خود را تكميل نكرده اي. خداوند تو را از شر مردم حفظ مي‌‌كند. و پيامبرکرم (ص)به درخواست خداوند متعال مردم را جمع کردو فرمود: خدا مولاي من، و من مولاي مؤمنان هستم و من بر آن ها از خودشان اولي و سزاوارترم. هان اي مردم! هر كس را من مولايم، علي مولاي او است.یعنی دین الهی با ولایت امیر المومنین کامل گشته وتا قیامت بدون ولی نخواهد بود این اراده خداوند است که زمین زمان بدون ولی خداوند نباشد وتا ظهور آقا امام زمان (ع) ماهم با ولایت خواهیم ماند وپشت ولی زمان مان را خالی نخواهیم گذاشت.

ودر پایان مراسم دعای فرج امام زمان (عج) خوانده شد و از حضار باشرینی پذیرایی گردید.

ارسال نظرات