مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه دورود:

نقش اصناف در دفاع مقدس در حمایت از رزمندگان مثال زدنی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دورودگفت:اصناف و بازاریان انگیزه و اراده بسیاری در حمایت از رزمندگان و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارس خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام یدالهی درمراسم  چهارمین روز از هفته دفاع مقدس که با عنوان نقش اصناف در ۸ سال دفاع مقدس در مسجد امام حسین(ع) دورود برگزار شد گفت:اصناف و بازاریان انگیزه و اراده بسیاری در حمایت از رزمندگان و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند.
وی افزود:نقش اصناف و بازاریان در طول دوران دفاع مقدس مثال زدنی و شایان توجه ویژه ای بود که باید به نحو احسن به جزئیات آن پرداخته شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود با تأکید بر لزوم ارتقای بینش عمومی نسبت به رسالت شهدا بر اهمیت توجه به دنباله‌روی از مسیر آنان صحه گذاشت و خاطرنشان کرد: حماسه مقاومت اسلامی که امروز در بیشتر کشورهای اسلامی شکل گرفته و رخ نمایی می‌کند، متاثر از مقاومت رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است.
 یدالهیتصریح کرد: دیروز که دفاع مقدس بود، جنگ سخت بر ما تحمیل شد و امروز جنگ نرم را اتخاذ کرده اند که سمبل آن ابزاری چون ماهواره در خانه افراد مسلمان است که به نوبه خود تهدیدی مهلک تر از جنگ سخت به شمار می‌رود.

ارسال نظرات