خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

پاسخگو بودن و مشتری مداری دو ویژگی اصلی در خدمات رسانی

خبرگزاری بسیج: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در آئین معارفه سرپرستان جدید بهره برداری مرکز استان، امور اندازه گیری و توزیع گاز، خدمات فنی و مهندسی و اداره گاز منطقه چهار تبریز ارتقای سطح شهرت و شأن شرکت را از نقش های استراتژیک هیئت مدیره عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۷۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی گفت: عمده نقش های هیئت مدیره و هیئت رئیسه در شرکت نظارت و کنترل، نقش استراتژیکی، نقش خدماتی و تأمین مالی می باشد.

وی نقش های استراتژیکی را فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن تفکر استراتژیک اندیشی عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح شهرت و شأن شرکت نیز از نقش های خدماتی هیئت مدیره و هیئت رئیسه می باشد.

وی پاسخگو بودن و مشتری مداری را دو ویژگی اصلی ارتقای فرهنگ شرکت گاز استان عنوان و بیان کرد: همه کارکنان باید به این دو امر مهم اهتمام داشته باشند.

در این آئین یونس نجفی به عنوان سرپرست امور اندازه گیری و توزیع گاز، خسرو آریانپور به عنوان سرپرست بهره برداری مرکز استان، محمدرضا سخندانی به عنوان سرپرست خدمات فنی و مهندسی و نوراله نورالهی عنوان سرپرست اداره گاز منطقه 4 تبریز معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها