فرمانده سپاه بیله سوار:

دشمن با جنگ نرم دنبال ضربه زدن به انقلاب است

در تاریخ جنگ های ما بین بشر جنگ ایرن و عراق بزرگترین جنگی بود که تاریخ به روی به خود دیده است.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۷۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: در تاریخ جنگ های ما بین بشر جنگ ایرن و عراق بزرگترین جنگی بود که تاریخ به روی به خود دیده است.
سرهنگ شکور زارع فرماندهی سپاه ناحیه بیله سوار در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه، هفته تعلیم و تربیت و دفاع مقدس را به فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه تبریک گفت و به بیانات مهم مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی به انواع جنگ ها در مقابل دشمن اشاره کرد و ادامه داد: جنگ سخت با توپ و تانک است و جنگ نیمه سخت مثل بلایی که بر سر ترکیه اوردند و جنگ سوم که از همه مهمتر است جنگ نرم است که دشمن با انواع وسایل ارتباطی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار تصریح کرد: این که میگوییم امروز دشمن در خانه هایمان و در کنار ما حاضر است حرف باطلی نیست لذا برای مقباله با جنگ نرم جهاد لازم است.

وی در تشریح این موضوع گفت: به عنوان مثال اگر مادری بتواند دخترش را چادر بپوشاند اقدام جهادی کرده است ولیکن بی حجابی زنان از بی غیرتی مردان است.

خبرنگار: رضا بیدار

ارسال نظرات