زنگ شروع مدارس در چهارمین روز ازهفته دفاع مقدس دربخش تازه کند

در چهارمین روزازهفته دفاع مقدس آغاز سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور، زنگ مقاومت با حضور بخشدار،فرمانده حوزه قدس ، مسئولین محلی و مديران اجرايي در مدارس این بخش به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۸۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، بخشدارتازه کند در مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی که بصورت نمادین درمدرسه شهیدسیفی شهرتازه کندبرگزار شد، با گرامیداشت ايام هفته دفاع مقدس و پاسداشت فداکاری های رزمندگان اسلام درهشت سال جنگ تحمیلي گفت: رمز پیروزي و مقاومت ما لطف خدا،ایثارگری های جانبازان، ايثارگران و جانفشاني شهدا بود كه نگذاشت دشمنان به اهداف پلیدشان برسند.

علیزاده با اشاره به اینکه کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان باید در رأس فعالیت معلمان قرار گیرد،عنوان کرد: کیفی‌سازی آموزش و توسعه آموزش فنی‌ و حرفه‌ای در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش استعداد دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی و آموزشی باشیم.

در این مراسم که با حضور بخشدار،فرمانده حوزه قدس ،مسئولین محلی ،دانش آموزان، اولیا، مربیان، معلمان درمدرسه شهیدسیفی تازه کند برگزار شد، پس از به صدا درآمدن زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان در یک مراسم با شکوه راهی کلاسهای درس شدند.

خبرنگار: محمد جنگی
ارسال نظرات