فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان:

دفاع مقدس سرشار از درس‌های بزرگ برای دوستان و دشمنان ملت ایران است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان از دفاع مقدس به عنوان یک نصرت الهی یاد کرد و گفت: این دوران هشت ساله سرشار از درس‌های بزرگ برای دوستان و دشمنان ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۵۱۳۲۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر ابوالفضل برزگری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده جامعه ایران از جمله اموری است که باید همه ما در راستای آن قدم برداریم.

وی افزود: ایمان راسخ انسان را مطابق با اولیا قرار می‌دهد و نصرت خدا را به دنبال دارد و ما این نصرت را در دوران دفاع مقدس لمس کردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر28 پیاده کردستان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به فرمان خدا دژهای استوار ملت هستند و عزت دین و اقتدار استانداران و فرمانداران و سایر مدیران در نقاط مختلف کشوربه برکت تلاش آنهاست.

امیر برزگری افزود: دفاع مقدس هم برای ما و هم برای دشمنان سرشار از درس‌ها و عبرت‌هایی است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت مسلمان ایران با انسجام و همدلی در برابر جبهه استکبار متشکل از ده‌ها کشور مستکبر ایستادگی کردند و در سایه ایمان به خدا و پیروی از منویات عالمانه امام خمینی(ره) پیروزی را رقم زدند که هم‌اکنون نیز برای بسیاری از دشمنان اسلام و ایران قابل درک نیست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر28 پیاده کردستان در ادامه سخنان خود بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده‌ساز جامعه تأکید کرد و از نمازگزاران سنندجی خواست که در این مسیر قدم بردارند.

امیر برزگری به نقش مردم متدین کردستان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده سرفراز از استان کردستان مهر تأییدی بر همراهی و دفاع جانانه مردم کردستان از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم مرزدار کردستان را در دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی می‌داریم و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح مستقر در استان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم و از همراهی و مشارکت گسترده مردم استان در راستای تأمین امنیت و آرامش منطقه تقدیر می‌نماییم.

ارسال نظرات